کد خبر : 1515522 | 17 فروردين 1397 ساعت 17:25 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

با به تساوی کشاندن بازی 

تاریخ برای یاران فیروز تکرار می شود؟

بازیکنان تیم گسترش فولاد خیلی سریع پس از دریافت گل موفق شدند دروازه تیم میزبان را باز کنند. این اتفاق در حالی افتاد که در دیدار رفت نیز ابتدا خوزستانی ها یک گل زدند اما پس از آن دو بار دروازه خود را باز شده دیدند.

تاریخ برای یاران فیروز تکرار می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر در اهواز و بین دو تیم گسترش فولاد و استقلال خوزستان برگزار شد و این تیم میزبان بود که خیلی زود توانست دروازه حریف را باز کند. یونس دلفی در هفتمین دقیقه بازی برای یاران ویسی گلزنی کرد تا این تیم را پیش بیندازد و امید به پیروزی و کسب سه امتیاز را در تیم زیاد کند اما در طرف دیگر گسترش فولاد تنها سه دقیقه زمان می خواست تا بازی را به تساوی بکشاند و این اتفاق خیلی زود و در دقیقه دهم بازی افتاد و رضا خالقی فر توانست دروازه حریف را باز کند تا بازی را به تساوی بکشاند.

 
این اتفاق از آن حیث جالب به نظر می رسد که در دیدار رفت دو تیم نیز ابتدا تیم استقلال خوزستان توسط مارینی دروازه حریف خود را باز کند اما شاگردان کریمی در آن بازی نیز توانستند ابتدا بازی را به تساوی بکشانند و سپس با به ثمر رساندن گل دوم سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند.

دیدگاه‌ها