کد خبر : 1515684 | 18 فروردين 1397 ساعت 11:53 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا: سامپائولی به من خیانت کرد

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین به انتقاد از خورخه سامپائولی پرداخت و مدعی شد که سامپائولی به او خیانت کرده است.

مارادونا: سامپائولی به من خیانت کرد

ببه گزارش "ورزش سه"، سامپائولی از سویا جدا شد و به تیم ملی آرژانتین پیوست تا آنها را از شرایط بحرانی نجات دهد و در جام جهانی بتواند عملکرد درخشانی داشته باشند. با این حال اوضاع آنطور که باید پیش نرفته و حالا مارادونا مدعی شد که سامپائولی به او خیانت کرده است.

 

 

1292137

 

 

او گفت:" سامپائولی با چندین دستیار به تیم اضافه شد و می‌خواست به همه توضیح دهد که توپ گرد است. به نظر من در این مقطع او خیلی اشتباه می‌کند. آنهایی که فوتبال بازی کرده اند، به خاطر ندارند بازیکنی به نام سامپائولی گلی زده باشد یا درباره او چیزی شنیده باشند.

 

بنابراین او باید برای میراث ما احترام زیادی قائل باشد، برای کاری که با تیم‌ ملی آرژانتین انجام شد. سامپائولی به من خیانت کرد. وقتی آرژانتین جام دیویس را برد، او به من گفت که می‌خواهد در سویا برای من مراسم بزرگداشت برگزار کند و من هم گفتم که می‌خواهم راجع به فوتبال صحبت کنم. او گفت که من ایده ی دیگری دارم و اینگونه موج به سوی دیگری خواهد رفت. او نمی‌خواست من حرف بزنم، می‌خواست به تیم ملی نزدیک شود."

 

دیدگاه‌ها