کد خبر : 1515701 | 18 فروردين 1397 ساعت 12:13 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی امیدوار است

وکیل مجربی که پنجره پرسپولیس را باز می کند

مدیرعامل پرسپولیس می گوید به بخشش پرسپولیسی ها در پرونده فیفا امیدوار است .

وکیل مجربی که پنجره پرسپولیس را باز می کند

به گزارش "ورزش سه" از مشهد «حمید رضا گرشاسبی» در خصوص فعالیت های انجام شده جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش های خوبی برای بخشش محرومیت پرسپولیس و رفع آسیب هایی که به همین منظور به تیم وارد شده، صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه وکیل بسیار خوبی استخدام شده و او تاکنون توانسته جلسات بسیار مثبتی را با مسئولان فیفا برگزار کند، گفت: برای پرونده «آنتونی گولچ» مدافع کروات پیشین این تیم به سوییس سفر کردیم و توانستیم به جای 600 هزار دلار، 250 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کنیم و رضایتش را بگیریم. البته در همین زمان جلساتی را هم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه برگزار کردیم که امیدوارم هر چه سریعتر نتیجه آن اعلام شود. برای بخشیده شدن پرسپولیس به هیچ وجه ناامید نیستم و فراموش نکنید پرونده بسیار سخت تر مهدی طارمی که اتفاقا به این محرومیت هم مرتبط است را با همدلی پشت سر گذاشتیم.


وی در ادامه به وضعیت تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بازیکنان پس از صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا با روحیه بسیار بالایی کار را دنبال می کنند و امیدوارم با کسب نتیجه لازم مقابل تیم پدیده، امروز قهرمانی در لیگ برتر را هم جشن بگیریم.


وی در خصوص افت اخیر پرسپولیس نیز اظهار کرد: بازیکنان در کسب نتیجه عملکرد موفقی داشتند اما به هر حال مشکل محرومیت باشگاه در نقل و انتقالات در روحیه تیم تاثیر منفی گذاشته است. البته بازیکنان و کادر فنی بسیار حرفه ای ما دست به دست هم دادند تا با مشکلات بجنگند و امیدوارم پس از برگزاری جشن قهرمانی و پیروزی در دیدار مقابل السد بار دیگر توانایی های بالای خود را به اثبات برسانیم.


وی تاکید کرد: از هواداران می خواهم در بازی های آینده به ویژه دیدار مقابل السد در کنار تیم محبوب خود باشند و قطعا با حمایت های آنها هر غیر ممکنی را ممکن خواهیم کرد.


گرشاسبی  در ادامه به زمان تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده اشاره کرد و گفت: بعد از بازی با پدیده در خصوص تمدید قرارداد ها صحبت خواهم کرد اما مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

 

ضمن اینکه طلب بازیکنان از فصل قبل و این فصل پرداخت شده و هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد.

دیدگاه‌ها