کد خبر : 1515738 | 18 فروردين 1397 ساعت 16:09 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب پرز به سوالی در مورد گل رونالدو

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه فلورنتینو پرز گل برگردان استثنایی رونالدو را جشن نگرفته است.

واکنش عجیب پرز به سوالی در مورد گل رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ماه هاست که شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر بین رونالدو پرز به گوش می رسد. پس از مشکلات مالیاتی رونالدو، گفته می شد که او قصد ترک رئال را دارد اما با دخالت به موقع پرز این مساله منتفی شد هرچند که خود رونالدو هرگز حاضر به تایید آن شایعات نشد.

سپس در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که رونالدو تقاضای افزایش دستمزد داده ولی پرز با آن مخالفت کرده است و به همین دلیل احتمال جدایی او در فصل آینده وجود دارد.

 

 

1293415

 

 

فوق ستاره پرتغالی سه شنبه شب در تورین ستاره رئال بود و در برتری 3-0 کهکشانی ها زننده دو گل بود که گل دوم او روی یک ضربه برگردان فوق العاده تماشایی به دست آمد. گلی که تاریخی شد و به عقیده بسیاری بهترین گل تمام دوران ورزشی رونالدو است.

 

 

1294086

 

 

فلورنتینو پرز یکی از تماشاگران بازی یوونتوس رئال در تورین بود و از روی سکوها به نظاره نمایش درخشان تیمش نشست. در فیلمی که شب گذشته از شبکه لاسستا منتشر شد، پرز به هنگام خروج از ورزشگاه با سوال خبرنگار در مورد گل استثنایی رونالدو مواجه می شود اما با چهره ای بی تفاوت، حتی حاضر به پاسخگویی در مورد آن هم نمی شود تا بازهم شایعات اختلاف بین او و رونالدو قوت بگیرند.

دیدگاه‌ها