کد خبر : 1515881 | 18 فروردين 1397 ساعت 19:46 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

لاکازت: از آنری می خواهم من را نصیحت کند

عملکرد الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال، اعلام کرد که علی رغم انتقادها، از حمایت کامل سرمربی تیمش و اسطوره توپچی ها برخوردار است.

لاکازت: از آنری می خواهم من را نصیحت کند

به گزارش "ورزش سه"، لاکازت طی اظهار نظری عنوان کرده که زمانی که قرار بود بازی اش در ورزشگاه امیریتس برای نخستین بار مورد ارزیابی قرار بگیرد، از ستاره اسبق تیم آرسنال، تیری آنری خواسته که در مورد این رویداد اگر پیشنهادی دارد به او بدهد.

این مهاجم فرانسوی پس از انتقال 46 میلیون یورویی اش به آرسنال، شروع درخشانی در کنار توپچی ها داشت. با اینحال زمانی هم بوده که از آمادگی نسبی بدنی برخوردار نبوده، که شاید سخت ترینِ این دوران، زمانی بود که در سیزده بازی ای که به میدان رفت تنها یک بار قادر به گلزنی شد.


پس از یک مصدومیت سطحی از ناحیه زانو، لاکازات با سه گلی که در دو مسابقه اخیر خود به ثمر رساند، دوباره توانست به شرایط ایده آل خود برگردد؛ وی عنوان کرده که دلگرمی های سرمربی و یکی از اسطوره های آرسنال در این بازگشت برایش حیاتی بوده است. او پیش از دیدار روز یکشنبه تیمش در مقابل ساوتهمپتون در چهارچوب رقابتهای لیگ جزیره به خبرنگاران گفت: "زمانی که به اینجا آمدم با تیری صحبت کردم و از آن به بعد مرتبا با او صحبت می کنم. او به من گفت که بازی در انگلستان دشوارتر از بازی در فرانسه است، و گفت که باید انتظار چیزی متفاوت را داشته باشم. اما او به من اعتماد کرد و اگر من بتوانم اعتماد تیری را در کنار سرمربی ام داشته باشم، خیلی خوب خواهد بود."

 

1252621


لاکازت اضافه کرد که روزهای سختی را پشت سرگذاشته؛ آن زمانی که مجبور بوده روی نیمکت ذخیره ها بنشیند و قادر به ثابت کردن خود به آنها که قابلیت هایش را زیر سوال می بردند نبوده. با این حال او بر این باور است که در حال حاضر روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و به هواداران تیم آرسنال قول داده که عملکردش از این بهتر هم خواهد شد. او گفت: "روزهای مصدومیتم غیرقابلِ تحمل شده بود، من عاشق فوتبال هستم و دوست دارم بازی کنم. هم بازی ها و سرمربی ام به من اعتماد کرده اند و زمانی که عملکردتان به آن خوبی که می خواهید نباشد، همه چیز دشوار می شود، بنابراین در حال حاضر خوشحال هستم و همه چیز خوب است.

عمل جراحی مربوط به گذشته است و من حالا می توانم با تمام توانم بازی کنم. پیش از جراحی چندباری با کمی ناراحتی بازی کردم و به این نتیجه رسیدم که جراحی بهترین راه حل است. پشیمان نیستم. اینکه هواداران آرسنال شاهد بهترین عملکرد من بوده اند یا نه؟  باید بگویم نه چراکه می دانم بهتر از این هم می توانم باشم، فقط به زمان بیشتری احتیاج دارم. اینجا شرایط با زمانی که در لیون بودم کاملا متفاوت است. چند سالی برای لیون بازی کردم، اما هرچه پیش می روم شرایط بهتر و بهتر می شود."


به نظر می رسد انتقال 55 میلیون یورویی پیر امریک اوبامیانگ به آرسنال چندان کمک حال لاکازت نبوده است، با این حال این مهاجم 26 ساله باور دارد که می تواند به جای اینکه در مقابل این ستاره اهل گابن قرار بگیرد، در کنار او توپ بزند؛ سه گلی که این زوج در بازی آخرشان در لیگ جزیره در مقابل استوک به ثمر رساندند گواهی بر این ادعاست.

او اضافه کرد: "به نظرم می توانیم همانند بازی روز یکشنبه در برابر استوک کنار هم بازی کنیم. البته تصمیم نهایی را سرمربی می گیرد ولی من شیوه بازی کردن اورا دوست دارم و فکر می کنم کنار هم می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. او آدم خوبی است و بعد از اولین پنالتی که در مقابل استوک به دست آمد به من گفت: اگر یک پنالتی دیگر به دست آمد، توپ را در اختیار تو خواهم گذاشت. و من از این گفته او خوشم آمد. به من اعتماد به نفس داد."

دیدگاه‌ها