کد خبر : 1516204 | 20 فروردين 1397 ساعت 11:39 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

توافق المپیاکوس با مرد پرتغالی  

مارتینز سرمربی یاران انصاری فرد و حاج صفی

مالک پرحاشیه باشگاه سرشناس یونانی در تازه ترین اقدام عجیب خود هنوز فصل به پایان نرسیده با مربی جدیدی برای هدایت این تیم در فصل آتی به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، المپیاکوس قهرمان فصل گذشته یونان یکی از سال های پرحاشیه خود در این رقابت ها را پشت سر گذاشت، فصلی پر فراز و نشیب با در اختیار داشتن دو ستاره ایرانی که پر بود از اتفاقات عجیب و غریب در اردوی سرخ و سفیدهای شهر سالونیکا. 

 

1294603


بعد از این که مالک جنجالی و سرشناس المپیاکوس با ناامیدی کامل از قهرمانی در این فصل همه بازیکنان تیم را اخراج و مدعی شد در هفته های باقی مانده ترجیح می دهد با جوانان و امیدهای خود به میدان برود این بار رسانه های یونانی از توافق غیرمنتظره او با یک مربی پرتغالی سرشناس برای قبول هدایت تیم در فصل آتی خبر دادند.


گارسیای اسپانیایی سرمربی فعلی المپیاکوس که در میانه های فصل جانشین لمونیس مربی موفق و بومی شده بود بعد از نتایج ناامید کننده در دور برگشت و ناامیدی از قهرمانی دیگر مد نظر سران باشگاه از جمله مالک متمول و پرنفوذ این تیم قرار ندارد، از همین رو رسانه های یونان از پدرو مارتینز سرمربی 47 ساله و پرتغالی که در حال حاضر هدایت ویکتوریاگیمارش را برعهده دارد به عنوان سرمربی جدید یاران انصاری فرد و حاج صفی رونمایی کردند.

دیدگاه‌ها