کد خبر : 1516274 | 20 فروردين 1397 ساعت 16:11 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

شاگردان برانکو‌ بعد از کسب عنوان قهرمانی، اولین تمرین خود را با حضور هواداران پشت سر گذاشتند.

گزارش تمرین پرسپولیس 

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیسی‌ها با حضور نزدیک به دویست هوادار در سکوهای استادیوم‌ شهید کاظمی تمرین خود را برای جدال مقابل پارس جنوبی پشت سر گذاشتند.


* در شرایطی که قرار بود تمرین از ساعت ۱۶ استارت بخورد، برانکو جلسه‌ای نیم ساعته در رختکن تیم برگزار کرد و راس ساعت ۱۶:۳۰ با حضور در چمن تمرینات اصلی شروع شد.
* ایگور‌ پانادیچ در ابتدای تمرین سه گلر تیمش را در منطقه غربی استادیوم جمع کرد و تمرینات اختصاصی را با آنها پشت سر گذاشت.


* بعد از مرحله اول تمرین که اختصاص به گرم کردن داشت، بازیکنانی که در جدال برابر پدیده در ترکیب اصلی حضور داشتند از دیگر‌ بازیکنان جدا شدند و تمرین اختصاصی خود را پشت سر گذاشتند.
* دیگر بازیکنان تیم نیز ابتدا فوتبال دروازه کوچک و در ادامه ارسال از جناحین و ضربه به چارچوب را در دستور کار قرار دادند.


* هواداران پرسپولیس در چند مرحله ضمن تبریک بابت قهرمانی تیم، بازیکنان را به شدت مورد تشویق قرار دادند.
* در ادامه برخی بازیکنان اصلی پرسپولیس در جدال مقابل پدیده به جمع نفرات ذخیره اضافه شدند و تمرین را دنبال کردند.

 

* بخش بعدی تمرین امروز سرخپوشان به فوتبال درون تیمی در یک نیمه زمین اختصاص داشت.
* کریم باقری و سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز دقایق طولانی به صبحت خصوصی پرداختند.
* بازیکنان جوان پرسپولیس در زمان فوتبال درون تیمی در اختیار زلاتکو قرار گرفتند و تمرین اختصاصی را زیر نظر کمک برانکو انجام دادند.

 

* سود بردن از ضربات ایستگاهی کناره‌ی محوطه جریمه دستور تاکتیکی دیگر برانکو برای شاگردانش بود. در این لحظه گل جنجالی سیدجلال حسینی با اعلام آفساید از سوی برانکو حاشیه ساز شد و بازیکنان به شدت به این تصمیم معترض شدند.


ادامه دارد...

دیدگاه‌ها