کد خبر : 1516301 | 20 فروردين 1397 ساعت 19:01 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاینده: ضبط کردن صدای مکالمه غیر اخلاقی است

آجورلو قولی برای حضور در برنامه موج فوتبال نداده بود

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی با ارائه توضیحاتی پیرامون عدم حضور مدیرعامل این باشگاه در برنامه موج گفت:بر خلاف ادعای غیرواقعی مطرح شده در این برنامه آقای آجورلو هیچ قولی برای حضور در برنامه شب گذشته موج فوتبال نداده بودند.

آجورلو قولی برای حضور در برنامه موج فوتبال نداده بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برنامه موج فوتبال شبکه تلویزیونی سهند با حاشیه عجیبی روبه‌رو بود. میلاد وطن‌پرست مجری این برنامه با ذکر این موضوع که قرار بوده مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در برنامه حضور یابد، با صندلی خالی او سوالات وانتقادهایش را مطرح کرد.


محمد جواد پاینده، مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی با ذکر توضیحاتی در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: من شامگاه شنبه ساعت 22 با اقای وطن پرست مجری این برنامه صحبت کردم و ایشان اعلام کردند که در این برنامه منتظر آقای آجورلو یا آقای ساغلام هستند. همانطور که پیش از این هم چنین درخواستی را مطرح کرده بودند. در مورد آقای آجورلو گفتم که زمان کافی برای دعوت وجود ندارد و باید زودتر اطلاع می دادند. حتی اظهار آمادگی کردم که هفته بعد در برنامه ایشان حضور پیدا کنیم اما ایشان گفت هفته آینده میهمان دیگری داریم. با این شرایط چطور مدعی شده اند که آقای آجورلو برای حضور در برنامه این هفته قولی داده بودند؟ در مورد اقای ساغلام هم پیش از این به سرمربی موضوع را منتقل کرده بودم که ایشان هم تمایلی به حضور در این برنامه تلویزیونی نداشتند و متاسفانه به شکل غیر واقعی مطرح شده  باشگاه مانع از حضور ایشان در مصاحبه تلویزیونی شده است و این قطعا دروغ است.


پاینده در ادامه گفت:ظاهرا اعلام شده آقای وطن پرست فایل صوتی گفت و گوی ما را ضبط کرده اند که مطرح شدن این موضوع برای من بسیار عجیب است. محتوای گفت و گوی ما کاملا واضح و مشخص است اما ضبط کردن صدای مکالمه و مطرح نمودن چنین ادعایی بسیار زشت و غیراخلاقی است. نکته جالب توجه اینکه تهیه کننده برنامه شامگاه یکشنبه بنده را مورد بازخواست قرار دادند که اصلا چرا  با آقای وطن پرست در خصوص دعوت از آقای آجورلو صحبت شده؟ من مسئول دعوت از میهمانان هستم و اصلا نباید با ایشان صحبتی صورت می گرفت! با این وجود چطور مدعی می شوند که آقای آجورلو وعده داده بودند که این هفته میهمان برنامه موج باشند؟


مدیر رسانه ای تراکتورسازی در پایان اظهار داشت:حضور مدیرعامل در رسانه و پاسخگویی به انتقادات هواداران کاملا روال درست و حرفه ای است که قطعا باید انجام شود اما وقتی یک برنامه خاص چنین رویکرد ناپسند و تخریبی را در پیش گرفته و به شکل غیر صادقانه عمل می کند چرا باید در این برنامه حضور یافت و از دیگر فرصت ها و ظرفیت های موجود در صدا و سیما استفاده نکرد؟

دیدگاه‌ها