کد خبر : 1516646 | 22 فروردين 1397 ساعت 10:50 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال درانتظار بازگشت شکوه به سکوهای یادگار

سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز مدت ها است شکوه گذشته را ندارد و هواداران کمی به استقبال بازی های تیم شان می روند.

فوتبال درانتظار بازگشت شکوه به سکوهای یادگار

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی وقتی در خرداد ماه سال 1388 موفق شد با هدایت فراز کمالوند و با بهره گیری از بازیکنان جوان و جویای نام در آن زمان راهی لیگ برتر شود، بیش از هر چیز با هواداران پرشمارش شناخته شد. تراکتوری ها که در تمام مسابقات برای حمایت از تیم شان سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز را پر می کردند،  به پرشورها معروف شدند و این لقب برایشان ماند.


تیم تحت امر فراز کمالوند در دو سال ابتدایی حضور در لیگ برتر با نمایش های خوب توانسته بود انتظارات را برآورده کند و هواداران نیز از شرایط تیم شان راضی بودند. همان عملکرد خوب بود که فراز کمالوند نزد تراکتوری ها محبوبیت خاصی کسب کرد.


حالا با گذشت سال ها از آن روزها تراکتورسازی شرایط خوبی ندارد. سرخپوشان تبریزی این روزها با هدایت ارطغرول ساغلام نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده اند و نکته مهم این است که هواداران نیز استقبال زیادی از مسابقات تیم خود نمی کنند.


فوتبال ایران چندین سال است در حسرت پر شدن ورزشگاه یادگار امام تبریز مانده و با ادامه شرایط کنونی، بعید است هواداران دوران خوب گذشته را تکرار کنند. به نظر می رسد مسئولان تراکتورسازی باید فکری به حال این تیم کنند تا هواداران بار دیگر برای حضور در ورزشگاه و تکرار روزهای قبل رغبت پیدا کنند.

دیدگاه‌ها