کد خبر : 1516657 | 22 فروردين 1397 ساعت 11:38 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پهلوان با 5 گل زده در صدر

سربازان، تاثیرگذارترین تراکتوری‌ها در نیم فصل دوم

بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی در نیم فصل دوم عملکرد فوق العاده ای داشتند و هر موفقیتی هم حاصل شده با درخشش این نفرات بوده است.

سربازان، تاثیرگذارترین تراکتوری‌ها در نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه تراکتورسازی در لیگ هفدهم نتایج خوبی کسب نکرده؛ اما نمی شود از نقش غیرقابل انکار بازیکنان سربازی که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدند، چشم پوشی کرد.


سرخپوشان تبریزی از هفته شانزدهم لیگ برتر با جمعی از بازیکنان جدید وارد مسابقات لیگ برتر شدند و با اینکه در مجموع نتایج خوب نبوده اما در چند مسابقه موفقیت هایی نیز حاصل شده است.

 

تراکتورسازی در 12 بازی گذشته از نیم فصل دوم تاکنون موفق شده 12 گل به ثمر برساند که 8 گل از این تعداد را بازیکنان سرباز به ثمر رسانده اند و یک گل دیگر هم روی پاس مهدی مهدی پور بوده است.

 


در نیم فصل دوم لیگ برتر هفدهم احسان پهلوان 5 گل برای تراکتورسازی به ثمر رسانده که آمار فوق‌العاده‌ای است و به نوعی تاثیرگذارترین بازیکنان سرباز محسوب می شود. همچنین مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و امید عالیشاه نیز با یک گل زده نقش زیادی در این آمار داشته اند.


در این بین مهدی پور دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ارسال کرده تا نقش ویژه خود را نشان دهد. همچنین دانیال اسماعیلی فر دو پاس گل داده و دو پنالتی برای تیمش گرفته است . ضمن اینکه بازیکنی نظیر رضا شربتی هم که به عنوان سرباز به تراکتور ملحق شد، به واسطه پست بازی اش، گلی نزد اما عملکرد بدی نداشته است.


این آمار خوب در شرایطی که برخی هواداران تراکتورسازی اعتقاد دارند عملکرد سربازان این تیم ضعیف بوده، می تواند شبهه ها را در این خصوص از بین ببرد.


این بازیکنان با توجه به اینکه در نیم فصل لیگ هفدهم اضافه شدند، در لیگ هجدهم نیز بازیکنان تراکتورسازی خواهند بود و بی تردید با تقویت تیم در آینده و بهبود شرایط فنی می توانند مهره هایی کارآمد برای سرخپوشان تبریزی باشند.

 

دیدگاه‌ها