کد خبر : 1516770 | 22 فروردين 1397 ساعت 17:46 | 96.9K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای دور از موفقیت؛

راه حل مشترک مسی و گواردیولا برای پایان بحران

در روزهای جدایی از یکدیگر، درخشش در لیگ قهرمانان تبدیل به یک رویا برای مسی و گواردیولا شده است.

راه حل مشترک مسی و گواردیولا برای پایان بحران

 

به گزارش "ورزش سه، دیشب و در 2 نقطه از اروپا، هم بارسا به دست رم حذف شد و هم گواردیولا که بخشی از بارسای فعلی به دست او بنا نهاده شده، روی نیمکت سیتی شاهد شکست تیمش برابر لیورپول بود.

 

در دورانی که گواردیولا و لیونل مسی همزمان در بارسلونا حضور داشتند، طی 4 فصل بلوگرانا 4 بار به نیمه نهایی رسید و 2 بار فاتح لیگ قهرمانان نیز شد.

 

1295143

 

اما طی 5 فصلی که گواردیولا در لیگ قهرمانان تیمی بدون داشتن لیونل مسی را هدایت کرده، 3 نیمه نهایی با بایرن مونیخ، یک بار حضور در یک چهارم و یک بار حضور در یک هشتم با سیتی نصیب او شده و گواردیولا بعد از بارسلونا حتی رنگ فینال را هم ندیده است.

 

اما اوضاع برای ستاره 30 ساله بارسا هم خیلی بهتر از گواردیولا نیست. لئو مسی اگرچه در سال 2015 یک بار قهرمانی را با لوییس انریکه تجربه کرد، اما در 5 فصل دیگر، یک بار حذف در نیمه نهایی و 4 بار جدایی با جام در یک چهارم نهایی نصیب بارسلونا شده و مجموعا در 6 سال بدون پپ، آنها تنها 2 بار به نیمه نهایی رسیده و یک بار راهی فینال شده اند.

 

بررسی روزهای جدایی مسی و گواردیولا نشان می دهد یا بهتر است مسی راهی تیم های پپ شود یا گواردیولا دوباره هدایت بارسلونا را در دست گیرد.

دیدگاه‌ها