کد خبر : 1516790 | 22 فروردين 1397 ساعت 19:36 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

وثوق احمدی: بازیکنان صبا پیش از محرومیت ثبت کرده بودند

دو بازیکن صبا چطور کارت بازی گرفتند؟

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ گفت: دو بازیکن صبا قبل از محرومیت این باشگاه ثبت کرده بودند.

دو بازیکن صبا چطور کارت بازی گرفتند؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال صبای قم در شرایطی برابر مس رفسنجان قرار گرفت، که دو بازیکن جدید در فهرست این تیم بازی کردند.


سرمربی این تیم در پایان بازی و در مصاحبه ای که انجام داد، نسبت به این موضوع اعتراض داشت و معتقد بود که سازمان لیگ مرتکب تخلف شده است. 

با وجود اینکه تنها سه هفته به پایان لیگ دسته اول باقی مانده مسعود راشکی، سرمربی جوان و بومی صبای قم معتقد است که بدون اطلاع او روز گذشته قرارداد یک دروازه‌بان و یک مهاجم با صبا ثبت شده و سازمان لیگ هم در اقدامی عجیب و در حالی که این تیم از نیم‌فصل نمی‌توانسته بازیکن جدید بگیرد و از نقل و انتقالات محروم بوده، کارت بازی این دو نفر را صادر کرده است.


روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ در این خصوص توضیح می دهد: « موضوع از این قرار است که باشگاه صبای قم از شروع نقل و انتقالات به دلیل عدم اجرای احکام قطعی کمیته وضعیت از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم بود و هنوز هم محروم است. البته آنها چندبار درخواست به خدمت گرفتن بازیکنان جدید داشته اند که موافقت نشده است. 


وی ادامه داد: این دو بازیکن اما پیش از شروع پنجره زمستانی با باشگاه قرارداد بسته بودند و در هیئت فوتبال ثبت کرده بودند.  لذا تخلفی صورت نگرفته است.

دیدگاه‌ها