کد خبر : 1516821 | 22 فروردين 1397 ساعت 21:22 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

هر چند به جوان ها میدان داده شد اما...

گرشاسبی: مساوی پرسپولیس قابل قبول نیست

مدیرعامل پرسپولیسی ها می گوید هرچند این تیم در دیدار امروز به بازیکنان جوان میدان داد اما در نهایت موفق نشد نتیجه خوبی را به دست بیاورد.

گرشاسبی: مساوی پرسپولیس قابل قبول نیست

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان دیدار این تیم برابر پارس جنوبی جم گفت: با توجه به اینکه برانکو به برخی بازیکنان جوان فرصت داده بود و ارنج را تغییر داده بود بازی خوبی را شاهد بودیم اما باز هم نتیجه مساوی برای ما قابل قبول نبود و باید به برتری می رسیدیم. البته فرصت های زیادی نیز به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. 


او ادامه داد: در مجموع باید گفت این بازی موقعیت خوبی برای بازیکنان جوان ما بود که فرصت بازی پیدا کنند. بهرحال منطقی بود برخی بازیکنان جوان به میدان بیایند هر چند نتیجه به دست آمده راضی کننده نبود. 


وی درباره نگرانی حاصل از این نتیجه گفت: این ارنج اصلی ما نبود و در صورتی که بازیکنان اصلی ما در میدان حضور پیدا می کردند می توانستیم با برنامه دیگری در میدان حاضر شویم و برابر حریف به برتری برسیم. 


مدیرعامل پرسپولیس درباره اعلام خبر محرومیت پنج ساله یکی از اعضای کادر پرسپولیس از حضور در فوتبال گفت: این خبر کذب محض است و تا این لحظه هیچ چیزی به ما اعلام نشده است. 


گرشاسبی درباره آنچه گفته می شود مسئولان استقلال در راستای تمدید قرارداد با شفر درباره قرارداد پرسپولیس با برانکو صحبت هایی را مطرح کردند گفت: من بعید می دانم دوستان چنین صحبتی را مطرح کرده باشند، چراکه دخالت در کار باشگاه دیگری کاملا غیرحرفه ای است و موضوع قراردادها نیز کاملا محرمانه است که در اختیار فدراسیون فوتبال است.

دیدگاه‌ها