کد خبر : 1516832 | 22 فروردين 1397 ساعت 21:53 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

کارت‌های هدیه را نماینده اسپانسر توزیع کرد؛

توضیح پیروانی راجع به شایعات و ابهامات

مدیر تیم پرسپولیس راجع به اتهاماتی که ساعاتی قبل پیرامون زمان حضورش در تیم ملی علیه او مطرح شده پاسخ داد.

توضیح پیروانی راجع به شایعات و ابهامات

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی بعد از بازی با پارس جنوبی در مورد کم شدن انگیزه بازیکنان پرسپولیس به دلیل قطعی شدن قهرمانی گفت: تیمی که قهرمان می‌شود معمولا یک مقدار سخت است مثل بازی‌های قبل باشد؛ فکر می‌کنم باید یک مقدار بهتر بازی می‌کردیم ولی فوتبال است و در همه جای دنیا یک مسئله عادی است.


وی در خصوص تصمیم سازمان لیگ برای اهدای جام به پرسپولیس در هفته آخر بخاطر بالا بردن انگیزه بازیکنان این تیم اظهار کرد: قهرمان شدیم و یک مقدار انگیزه‌ها پایین آمده است؛ ان‌شاالله در بازی بعد سعی کنیم نمایش بهتری داشته باشیم تا به برتری برسیم.


مدیر تیم پرسپولیس درباره دیدار آسیایی مقابل السد قطر ابراز کرد: برای پیروزی مقابل السد باید خیلی بهتر از امروز بازی کنیم؛ به نظرم السد بهترین تیم غرب آسیا است و باید خیلی بهتر از دیدار امروز باشیم تا مقابل السد موفق شویم.


پیروانی پیرامون شرایط مصدومان پرسپولیس برای دیدار با السد عنوان کرد: الان ربیع‌خواه برای گرفتن ام آر آی و مداوا رفته است؛ بالاخره مصدومیت جزئی از فوتبال است؛ ان‌شاالله همه سالم و سلامت باشند تا به بازی با السد برسند.


پیروانی در خصوص خبر حکم محرومیت پنج ساله یکی از مدیران تیم‌های پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی داشته و شایعه اینکه او، فرد نامبرده بوده است، گفت: اجازه دهید مشخص شود چه شخصی بوده و اگر من بودم، جوابگو هستم؛ با آدرس دادن نام فرد که نمی‌شود؛ من همین جا موضوع را می‌گویم؛ بحث یک سری جوایز بوده که اسپانسر زمان تیم ملی داده بود.


او اضافه کرد: به صراحت می‌گویم نماینده اسپانسر در زمان توزیع آن هدایا حضور داشته و 57 نفر آدم هم در آن زمان بوده‌اند؛ می‌توانید به آنها زنگ بزنید و ببینید آیا این جوایز را گرفته‌اند یا نه؛ بنده هیچ دخل و تصرفی در توزیع آن جوایز نداشتم.


مدیر سابق تیم ملی یادآور شد: همه تیم پاداش‌ها را گرفتند و هنوز هم هستند؛ بازیکن، مسؤول و ... در تیم بوده‌اند و همه آن جوایز را گرفته‌اند؛ می‌توانید زنگ بزنید و از آنها بپرسید؛ ببینید آن 57 نفر کارت‌های هدیه را گرفته‌اند یا خیر.


پیروانی ادامه داد: اسپانسر هدایا را به اردوی تیم ملی آورد، نماینده اسپانسر بوده و کارت‌های هدیه را توزیع کرده است؛ به دلیل اینکه من به‌عنوان مدیر تیم ملی آنها را رسید کردم و امضاء دادم، حالا گردن ما افتاده است؛ همه آنها توزیع شده و خیالتان راحت باشد.


او درباره اینکه قبلا اعلام کرده بود پشت پرده‌های زمان تیم ملی را می‌گوید و شاید به دلیل مطرح کردن همین مباحث چنین مسائلی به وجود آمده، اظهار کرد: ان‌شاالله که پشت پرده‌ای نباشد ولی مطمئن باشید ما هر مشکلی داشته باشیم، سعی می‌کردیم این بحث‌ها را به نحو احسن انجام دهیم؛ ان‌شاالله صحبت‌هایی که می‌شود، حقیقت داشته باشد.


مدیر تیم پرسپولیس ابراز کرد: در آن جلسه‌ای که به فدراسیون رفتم این موضوع هم بوده که بحث هدایایی که آوردند چه و چطور بوده است؛ ما به‌عنوان مطلع به آنجا رفتیم؛ من هنوز نه خودم می‌دانم و نه ابلاغ و خبری هست؛ ان‌شاالله بگذارید ببینیم به چه نتیجه‌ای می رسیم تا بعد توضیح دهیم؛ اما موضوع همین است.


پیروانی عنوان کرد: اگر این موضوعات صحت داشته باشد که باید از خودمان دفاع کنیم؛ اما مطمئن باشید می‌توانید از بازیکنان تیم ملی بپرسید و ببینید این هدایا را گرفته‌اند یا خیر.

دیدگاه‌ها