کد خبر : 1516862 | 23 فروردين 1397 ساعت 02:03 | 220.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش زیدان به پنالتی جنجالی رئال

رئال مادرید امشب برابر یووه، از وحشت حذف در نهایت به لذت صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

واکنش زیدان به پنالتی جنجالی رئال

به گزارش "ورزش سه"، امشب برنابئو شاهد یکی از به یادماندنی ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان بود. یوونتوس در عین ناباوری توانست تا دقیقه 61، باخت 0-3 بازی رفت را جبران کرده و شرایط را به گونه ای رقم بزند که با یک گل دیگر، شگفتی را کامل کرده و راهی نیمه نهایی شود ولی پنالتی بحث برانگیز داور که رونالدو آن را به گل تبدیل کرد، معجزه بیانکونری را ناتمام گذاشت.

 

 

1295256

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« راضی و خوشحالم. در مجموع دو بازی ما شایسته صعود بودیم. موقعیت های زیادی را امشب از دست دادیم و انگار توپ نمی خواست وارد دروازه شود. البته فوتبال همین است. در تورین فوق العاده بودیم و امشب برعکس.

در دقایق پایانی تا مرز حذف هم پیش رفتیم و یوونتوس زجر زیادی به ما تحمیل کرد. نیمه اول وقتی دو گل عقب افتادیم، حس کردم تیم نیاز به تغییر دارد. با آسنسیو و لوکاس انرژی بیشتری گرفتیم هرچند که تقصیری متوجه بیل و کاسیمیرو نیست. با امدن کوواچیچ به جای مودریچ، خط میانی نظم بیشتری گرفت و خیال مان را راحت کرد.»

 

پنالتی:« دید من واضح نبود ولی به من گفتند که قطعا تصمیم داور درست بود. خوشبختانه رونالدو هرگز در اینگونه مواقع اشتباه نمی کند.»

 

دیدگاه‌ها