کد خبر : 1517163 | 24 فروردين 1397 ساعت 15:37 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرهادی:

توقف استقلال به نفع دیگر مدعیان شد نه گسترش

اسماعیل فرهادی می‌گوید بازی با استقلال بیشتر از آنکه برای گسترش حساسیت داشته باشد برای استقلال به خاطر کسب سهمیه و نایب قهرمانی حساس بود.

توقف استقلال به نفع دیگر مدعیان شد نه گسترش

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل فرهادی در رابطه با نتیجه بازی با استقلال اینطور می‌گوید: یک نیمه عملکرد استقلال خوب بود و یک نیمه ما خوب بودیم. هم آنها موقعیت داشتند و هم ما. به نظرم نتیجه عادلانه بود. توقف استقلال توسط ما به نفع آنهایی که می‌خواهند کسب سهمیه آسیایی کنند شد. ای کاش می‌شد استقلال را شکست دهیم که خب نشد.

او در مورد حساسیت این بازی برای استقلال و گسترش هم خاطرنشان کرد: ما با برد هفته گذشته‌مان مقابل استقلال خوزستان از موقعیت خطرسقوط دور شدیم و خیلی در این بازی راحت بازی می‌کردیم. به نظرم نتیجه این بازی بیشتر از همه برای استقلال حساسیت داشت چون آنها با پیروزی در این بازی هم نایب قهرمانی‌شان قطعی و هم خیالشان برای کسب سهمیه صعود راحت‌تر می‌شد.

 

فرهادی دیدار با سایپا را به اندازه بازی با استقلال حساس می‌داند و می‌گوید: بازی آینده‌مان هم سخت است و دوباره با تیمی بازی خواهیم داشت که برای کسب سهمیه می‌جنگد، در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و در زمین آنها مصاف خواهیم داشت. سایپا یک تیم باتجربه و مربی کاربلد دارد که همه این‌‌ها کار ما را در این دیدار سخت خواهد کرد. امیدوارم روند خوب چند بازی گذشته را در این بازی تکرار کنیم و بتوانیم آنها را هم متوقف کنیم. با سه امتیاز این بازی رتبه‌مان در جدول را بهبود ببخشیم.

دیدگاه‌ها