کد خبر : 1517169 | 24 فروردين 1397 ساعت 16:40 | 79.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رئال به برخورد با بایرن در نیمه نهایی

همانطور که پرز پیش بینی کرده بود، رئال و بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو خواهند شد.

واکنش رئال به برخورد با بایرن در نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، رئال و بایرن با گذر از سد یوونتوس و سویا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده اند و حالا باید به سان 4 و 6 سال پیش، در این مرحله با یکدیگر مصاف دهند.

رئال سال 2012 حذف شد و بایرن به فینال رفت ولی در سال 2014 رئال بود که راهی فینال شد. فصل گذشته این دو تیم در یک چهارم نهایی به یکدیگر برخورد کردند که این بار هم رئال در مجموع دو بازی، 6-3 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

 

 

1275874

 

 

بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال پس از مراسم قرعه کشی به خبرنگاران گفت:« واضح است که بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت. در نیمه نهایی فقط بهترین ها حضور دارند و بایرن هم تیم بسیار بزرگی است. با این حال انگیزه و اشتیاق فراوانی برای بازی مقابل بایرن و بازیکنان بزرگش داریم و می خواهیم بازهم به فینال برسیم.

 

سال گذشته بازی رفت نیمه نهایی را برابر اتلتیکو در خانه برگزار کردیم و در نهایت صعود کردیم. امسال بازی رفت در خانه حریف است و باید نتیجه خوبی در مونیخ کسب کنیم چون شک ندارم که بایرن کار را برای ما دشوار خواهد کرد.

غیرممکن است که برابر بایرن کار آسانی پیش رو داشته باشیم. برای رسیدن به فینال باید زجر کشید و از این بابت مشکلی نداریم. تا همینجا هم پی اس جی و یوونتوس، یعنی دو حریف بزرگ و قدر را حذف کرده ایم. ما تجربه بالایی در لیگ قهرمانان داریم و در طی سال ها این را ثابت کرده ایم.»

 

 

دیدگاه‌ها