کد خبر : 1517197 | 24 فروردين 1397 ساعت 18:19 | 64.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسلونا به خبر درگیری با لیونل مسی

ارنستو والورده شایعات درگیری در رختکن بارسا بین خودش و مسی را تکذیب کرد.

واکنش سرمربی بارسلونا به خبر درگیری با لیونل مسی

 

به گزارش "ورزش سه"، دیروز برخی نشریات فاش کردند بعد از شکست برابر رم، لئو مسی و بعد از او پیکه به تاکتیک های والورده معترض شده اند که سرمربی بارسا این موضوع را تکذیب می کند.

 

والورده گفت: "من چیزی برای گفتن در مورد درگیری لفظی با مسی و پیکه ندارم زیرا چنین چیزی رخ نداده است. اگرچه ما در موقعیت دشواری قرار داریم و دومین شکست فصل را بعد از باخت در ماه آگوست در سوپرکاپ برابر رئال مادرید را تجربه کردیم، اما بازیکنان بارسا عکس العمل خوبی به حذف از لیگ قهرمانان نشان داده اند.

 

1292511

 

ما از رقابت هایی که هیجان زیادی برایش داشتیم حذف شدیم پس من برای باشگاه و هواداران ناراحتم اما اگر بخواهم به این شکست فکر کنیم اذیت خواهیم شد و حالا باید به چالش های پیش رو در این فصل فکر کنیم زیرا هنوز دستاوردی نداشته ایم.

 

من می خواهم همانطور که در ماه آگوست که ما شکست خوردیم و شرایط بعد از آن مساعد شد، چیزی که در رم اتفاق افتاده باشد برای بارسلونا مثبت باشد زیرا باخت برابر رئال مادرید در آن مقطع یک فاجعه به نظر می رسید اما ما در ادامه برای رقم زدن مسیری درست، رو به جلو حرکت کردیم.

 

طبیعی است که من به اتقاقات بازی با رم فکر کرده ام زیرا سرمربی بارسا هستم اما اینکه حالا بگویم اگر به گذشته بازگردم عملکرد متفاوتی خواهم داشت ارزشی ندارد زیرا حالا گفتن این حرف ها آسان است اما شما باید قبل از انجام بازی به آن فکر کنید."

دیدگاه‌ها