کد خبر : 1517392 | 25 فروردين 1397 ساعت 14:31 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از بازی با پرسپولیس انرژی‌ام مضاعف شده است

خالدی: اول سهمیه آسیایی، بعد نایب قهرمانی

مدافع گلزن سایپا اعلام کرد اول برای کسب سهمیه آسیایی و بعد برای نایب قهرمانی تلاش خواهند کرد.

خالدی: اول سهمیه آسیایی، بعد نایب قهرمانی

امید خالدی مدافع چپ پای سایپا در گفت و گو با خبرنگار" ورزش سه" درباره پیروزی مقابل سیاه جامگان و کسب نایب قهرمانی این تیم اظهار داشت: هنوز برای اینکه با قاطعیت بگوییم سایپا فصل را با نایب قهرمانی به پایان خواهد رساند، زود است. در وهله اول ما به فکر کسب سهمیه آسیایی هستیم و واقعا کسب این رتبه با توجه به فاصله کم امتیازات سخت است اما ما تا به اینجای کار ثابت کردیم که یکی از مدعیان سرسخت کسب سهیه هستیم.


وی افزود: اما برای آنکه بگوییم نایب قهرمانی‌مان صددرصدی است، خیلی زود چون ما دو هفته سخت با گسترش و پیکان بازی داریم و نمی‌توان این حریفان را دست کم گرفت. البته ما سیاه جامگان را هم دست کم نگرفتیم و اینطور نبود که خیلی راحت بتوانیم دروازه آنها را باز کنیم.


مدافع سایپا در ادامه درباره بازی تاکید کرد: سیاه جامگان مقابل ما انتحاری بازی می‌کرد و ما در ضدحملات توانستیم دروازه آنها را باز کنیم. به نظرم بازی با تیم‌های بالای جدولی آنقدر سخت نیست که شما مقابل تیم‌های پایین جدولی آن هم به منظور رهایی از سقوط بازی دارید.


از خالدی در خصوص عملکردش در چند بازی اخیر سوال کردیم که اینطور پاسخ داد: من از ابتدای فصل همین طور بازی کردم ولی از گلزنی‌ مقابل پرسپولیس به این طرف انگار انرژی‌ام در بازی‌ها مضاعف شده و عملکردم طور دیگری به نظر می‌آید. از اینکه کادرفنی از من رضایت دارد خوشحالم و امیدوارم در دو هفته باقیمانده هم بتوانم گلزنی کنم و خودی نشان بدهم.

دیدگاه‌ها