کد خبر : 1517758 | 27 فروردين 1397 ساعت 11:28 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

نباید بگذارند ژاوی به سمت دروازه بچرخد

نوری: مطمئنا برانکو پرسپولیس را قهرمان آسیا می‌کند

هافبک سابق پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ اعتقاد دارد سرمربی کروات سرخپوشان قادر است آنها را به قهرمانی آسیا برساند.

نوری: مطمئنا برانکو پرسپولیس را قهرمان آسیا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، هافبک سابق پرسپولیس در جریان تقابل با تیم سابقش موفق شد پاس گل پارس جنوبی را پایه‌گذاری کند. او که سابقه بازی در لیگ ستارگان قطر را در کارنامه دارد، در آستانه جدال دو تیم پرسپولیس و السد به تشریح شرایط دو تیم و همچنین تقابل دو تیم پارس جنوبی و پرسپولیس که در آزادی به تساوی کشیده شد پرداخت.


برابر پرسپولیس به تساوی رسیدید و این در شرایطی بود که قادر بودید با سه امتیاز هم آزادی را ترک کنید.


بازی خوبی بود. تیم ما منسجم و باهدف بازی کرد. مقابل قهرمان سخت است خصوصا تیمی که برانکو ایوانکوویچ شکل داده. یک امتیاز نتیجه خوبی بود. مقابل تیمی که از هفته ها قبل قهرمانی اش مسجل شده بود و امیدوارم با درایتی که مدیران تیم انجام می دهند تیم قدری را برای فصل آینده شکل دهند. پارس پتانسیل این را دارد که قدرت جنوب شود و از بازیکنان و هواداران خوبی برخوردار است. با حفظ کادرفنی و استخوان بندی تیم جزو یکی از تیم های خوب سال بعد می‌شود.


اما به نظر می‌رسید تجربه کم بازیکنان‌تان باعث شد در دقایق پایانی باز هم پیروزی را از دست بدهید.


برخی بازیکنان ما دومین بار بود که در آزادی بازی می‌کردند. پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است. در سه سال اخیر نوسان کمی داشته و همیشه برنده بود. به نظرم یک بر یک نتیجه خوبی بود در آزادی برای این تیم. جا دارد از هواداران پرسپولیس که برایم سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم.


بعد از پاس گل تعویض شدی. اگر در زمین می‌ماندی شاید با قدرت رهبری و تجربه‌ات مانع از تساوی بازی می‌شدی؟


بالاخره تصمیم آقای تارتار است و ایشان جزو مربیان خیلی خوب است. من با ایشان در پرسپولیس کار کردم و اکنون نیز با ایشان کار می کنم. ایشان تیم منسجمی را شکل داده و نتایج خوبی هم در این فصل و خصوصا فصل گذشته که منتهی به صعود پارس به لیگ برتر شد کسب کردند و استحقاق اینکه در فصل آینده شرایط بهتری را تجربه کنند، دارند.


در ابتدای بازی هم استقبال خوبی از سوی برانکو از تو شد.


من رابطه‌ام با آقای برانکو ایوانکوویچ خیلی خوب بوده و اگر پرسپولیس این شرایط خوب را دارد علاوه بر زحمات بازیکنان حضور ایشان است. من همیشه از ایشان تشکر می کنم به عنوان یک مربی خوب. مربی ای که در سه سال دو قهرمانی کسب کرده و یک حضور در نیمه نهایی را نیز داشته است. من مطمئن هستم ایشان روزی پرسپولیس را قهرمان آسیا خواهد کرد.


به نظرت کادر مدیریتی باشگاه قادر است از بحرانی که شکل گرفته عبور کند؟


در زمانی که در پرسپولیس بودم 6 مدیرعامل عوض شد. اما به نظرم آقای گرشاسبی با توجه به کارنامه مدیریتی که دارد مطمئنا قادر است مشکلات تیم را برطرف کند. امیدوارم مشکل نقل و انتقالات را نیز برطرف کند. بازیکنان پرسپولیس نیز شرایط خوبی را هم از حیث نتیجه و هم مالی پشت سر می‌گذارند و به نظرم با این شرایط در فصل آینده نیز مدعی خواهند بود. بازیکنان در کنار کادرفنی و مدیریتی باشگاه زحمت زیادی کشیده‌اند تا تیم به این شرایط دست یابد و هواداران دغدغه کمی بابت نتایج داشته باشند و با قاطعیت قهرمانی را از آن خود کرده‌اند.


تصمیمت برای فصل آینده چیست؟ در پارس جنوبی به کارت ادامه خواهی داد؟


قراردادم تا پایان این فصل است و ان شاالله برای فصل تصمیم خواهم گرفت. فکری برای آینده نکردم. پارس ابتدا به نظرم باید قرارداد آقای تارتار را به پاس زحماتی که برای پارس کشیده تمدید کند و بعد سراغ بازیکنان برود.


پرسپولیس امروز جدال سختی مقابل السد برای صدرنشینی خواهد داشت. نظرت در خصوص این بازی چیست؟


من جلوی السد بازی کردم. بونجاح در آن مقطع تازه به تیم اضافه شده بود و البته مصدوم بود. تیم قدرتمندی هستند و بازیکنان خارجی خوبی دارند. مرتضی هم در این تیم تاثیرگذار است. این یکی از بازی های باکلاس فوتبال آسیا خواهد بود و امیدوارم پرسپولیس بتواند برنده این بازی شود. صدرنشینی در این گروه خیلی مهم است.


به عنوان بازیکنی که بارها در قطر برابر ژاوی قرار گرفته، به نظرت راه مهار ستاره سابق بارسلونا چیست؟


ژاوی بازیکن باهوشی است و چندین سال در سطح اول فوتبال بازی کرده و با فضاهای فوتبال در زمین کاملا آشناست. باید کاملا تحت فشار قرارش بدهند و اجازه اینکه به سمت دروازه علیرضا بیرانوند بچرخد، ندهند؛ چون در این صورت می توان از کارآیی او کم کرد.

 

دیدگاه‌ها