کد خبر : 1517956 | 27 فروردين 1397 ساعت 22:36 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

صادق محرمی فراتر از خوب (عکس)

مدافع جوان پرسپولیس یکی از بهترین بازی هایش با پیراهن پرسپولیس را مقابل السد تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی بعد از پایان بازی پرسپولیس و السد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا شب رویایی او تکمیل شود. محرمی که در طول 90 دقیقه با نفوذهای سریع و موثر خود از سمت راست ضمن آزار دادن دفاع السد، سهم زیادی در انتقال توپ از دفاع به حمله داشت. دریبل های پی در پی و بی نقص او باعث شد تا مدافع جوان سرخپوشان شب درخشانی را سپری کند. نکته جالب اینکه آمار محرمی در لو دادن توپ صفر بود و در مقابل هنگام دفاع تیمش، در توپ گیری از بازیکنان حریف موفق عمل کرد.


محرمی از 6 دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به جز دیدار رفت مقابل همین السد، در 5 بازی دیگر حضور 90 دقیقه ای داشته تا آمار 540 دقیقه بازی در ترکیب تیمش را برجای بگذارد. او در دیدار نخست تیمش مقابل نسف قارشی موفق به دادن یک پاس گل شده بود.


مدافع جوان پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر نیز در 20 بازی برای تیمش به میدان رفته و آمار 1575 دقیقه بازی را از خود برجای گذاشته است. محرمی در دیدار برگشت مقابل پیکان و پدیده نیز موفق به دادن پاس گل شده است. او با درخشش خود در پرسپولیس حالا می تواند یکی از گزینه های اصلی کی روش برای پست دفاع راست تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد.

 

 

دیدگاه‌ها