کد خبر : 1518058 | 28 فروردين 1397 ساعت 10:24 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اسپانیایی در کلاس های مربیگری پیشرفته

دورخیز ژاوی برای هدایت قطر در جام جهانی 2022

کاپیتان اسپانیایی السد از یکی دو ماه دیگر هم زمان با تمدید قرارداد با باشگاه قطری در کلاس های مربیگری پیشرفته شرکت می کند تا خود را برای هدایت قطر در جام جهانی 2022 آماده کند.

دورخیز ژاوی برای هدایت قطر در جام جهانی 2022

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که توافق های لازم برای تمدید قرارداد ستاره اسپانیایی با السد برای ماندن در دوحه صورت گرفته حالا رسانه ها از احتمال نشستن ژاوی هرناندز روی نیمکت رهبری عنابی ها در جام جهانی 2022 خبر می دهند، تورنمنتی که به میزبانی قطر برگزار می شود تا این تیم کوچک اما متمول حاشیه خلیج فارس اولین میزبانی خاورمیانه در این رقابت های بزرگ را تجربه کند.


ژاوی هرناندز ستاره و کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا از سه سال گذشته به فوتبال قطر پا گذاشت تا در کنار بازی برای باشگاه السد به عنوان یکی از سفیران این کشور در برگزاری جام جهانی 2022 نقش مهمی بر عهده داشته باشد، اتفاقی که حالا منجر به قرار گرفتن نام او در راس کاندیداهای هدایت تیم ملی قطر در این تورنمنت بزرگ شده است.


موضوعی که مورد توجه بسیاری از رسانه ها نیز قرار گرفته است به خصوص سایت های پرطرفدار اروپایی از جمله دیلی میل انگلیس که پیرو آن مصاحبه ای نیز با مهندس اسپانیایی انجام داده است. ژاوی در واکنش به این اخبار گفت:« درباره هدایت تیم ملی قطر در جام جهام جهانی ۲۰۲۲ باید بگویم که من باید ابتدا مدارک مربیگری لازم را بگیریم ولی چرا که نه؛ آرزو دارم که هدایت تیم ملی قطر در این تورنمنت جهانی را به دست بگیرم».


در همین حال روزنامه الوطن به نقل از روزنامه های اسپانیایی در شماره امروز خود نوشت، ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی برای یک دوره آموزش مربیگری پیشرفته به مادرید سفر خواهد کرد تا در این دوره آموزشی در کنار چهره های مطرح و هم بازی های سابق خود همچون ویکتور والدز، ژابی آلونسو، رائول و مارکوس سینا و ... استارت خود برای دریافت مدارک مربیگری را بزند.


همچنین روزنامه الرایه نیز مصاحبه بلندی با این چهره محبوب اسپانیایی منتشر کرد که ژاوی حضور زودهنگام در تیم ملی قطر را تکذیب کرد و مدعی شد در حال حاضر فدراسیون این کشور باید از سانچس مربی اسپانیایی فعلی حمایت کند تا او تیمی که سال هاست آماده می کند را در جام ملت های آسیا 2019 امارات هدایت کند اما بعد از آن ممکن است اتفاقاتی برای او در راه نشستن روی نیمکت قطر رخ بدهد.

 

1296479

 

دیدگاه‌ها