کد خبر : 1518091 | 28 فروردين 1397 ساعت 11:36 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی توضیح داد:

چرا مشکل مالکیتی نفت تهران حل نمی شود؟

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران توضیحاتی را درباره روند واگذاری باشگاه نفت تهران ارائه کرد.

چرا مشکل مالکیتی نفت تهران حل نمی شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، برنامه از فوتبال چه خبر روز یکشنبه به موضوع مالکیت و مشکلات این تیم اختصاص داد که مهم ترین بخش آن گفت و گو با رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بود. 


گل محمدی در این گفت و گو پیرامون علت عدم واگذاری باشگاه نفت به مالک جدید اظهار کرد: روند واگذاری باشگاه نفت برعهده مجمع واگذاری موسسه فرهنگی ورزشی نفت است و ما در این بخش ورود پیدا نکرده ایم چون مالک باشگاه نفت آنها بودند. این مجمع باید برای ما نامه ای ارسال کند و همچنین ۳ شرطی که گذاشته ایم را نیز انجام دهد که البته ۲ شرط یعنی مسئله مالیات و دارایی و پرداخت بخشی از بدهی بازیکنان تیم انجام شده است و شرط سوم مربوط به بدهی ورزشگاه تختی است که در این رابطه نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نوشته و خواسته شده که بخشی از مطالبات نفت بابت برگزاری مسابقات به اداره کل پرداخت شود که این موضوع توسط مهدی تاج، کفاشیان و بهاروند دنبال می شود و قول داده اند به محض اولین ورودیه بخشی از این پول را پرداخت کنند.


وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از اشکال در روند واگذاری مربوط به مشکلاتی است که از طریق سیستم قضایی و سازمان بازرسی ورود شده و هنوز نتوانسته اند مشکل را برطرف کنند مگر نه واگذاری کار سخت و پیچیده ای نیست. شروط ما در حال اجراست و به محض اینکه نامه را برای ما ارسال شود؛ اقدامات عملی را انجام خواهیم داد.


گل محمدی در ادامه افزود: براساس شواهد و قرائن فکر می کنم که مجمع واگذاری باید نحوه حل مسائل واگذاری و تشریفات قانونی را در درون خود انجام دهد تا بلامانع بودن تسهیل شود. بلاتکلیفی به ضرر تیم نفت، واگذار شونده و خود سیستم است. امیدوارم دوستان با درایت و تیزهوشی این مسئله را حل کنند. ضمن اینکه تلاش ما بر این است که در این شرایط فشار را روی تیم نفت کم کنیم تا نتیجه مثبتی در لیگ برتر بگیرند و به رده پائینتر سقوط نکنند و سهمیه تهران در لیگ برتر کم نشود.     


برنامه زنده "از فوتبال چه خبر؟" یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 16 با اجرای حافظ کاظم زاده روی آنتن شبکه رادیویی ورزش می رود.

دیدگاه‌ها