کد خبر : 1518176 | 28 فروردين 1397 ساعت 17:09 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات عجیب در دومین دیدار دوستانه فوتسال ایران و اوکراین

کفاشیان و خبرنگاران برگشت خوردند!

خبرنگاران نتوانستند در دومین دیدار دوستانه تیم های فوتسال ایران و اوکراین حاضر شوند.

کفاشیان و خبرنگاران برگشت خوردند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در مسابقه نخست دوستانه تیم های فوتسال ایران و اوکراین در سالن هندبال خبرنگاران توانستند طبق هماهنگی های قبلی وارد سالن شوند و بدون مشکل به اطلاع رسانی بپردازند، امروز مشکلاتی در این زمینه به وجود آمد.


دومین دیدار دوستانه تیم های ایران و اوکراین از ساعت 17:30 در سالن هندبال آغاز شده و خبرنگاران وقتی می خواستند مثل 2 روز قبل وارد سالن شوند، با ممانعت حراست وزارت ورزش برای بردن گوشی های تلفن همراه خود به داخل مواجه شدند. این در حالی است که در بازی های قبلی هیچ عکس و فیلمی از سوی خبرنگاران با وجود همراه داشتن گوشی منتشر نشده بود و آنها نهایت همکاری را با مسئولان داشتند.


از سوی دیگر تماشاگران که قرار نبود به سالن وارد شوند، با تحویل دادن گوشی خود اجازه ورود پیدا کردند. همین مسائل باعث شد تا خبرنگاران تصمیم به عدم پوشش رسانه ای مسابقه با توجه به نداشتن ابزاری برای اطلاع رسانی بگیرند.


همچنین علی کفاشیان، رییس کمیته فوتسال که قصد داشت این بازی را از نزدیک مشاهده کند، بعد از اینکه فهمید بازیکنان اوکراین بدون حجاب بازی می کنند، از حضور در سالن پشیمان شد و مثل خبرنگاران از دیدن بازی سر باز زد.

دیدگاه‌ها