کد خبر : 1518205 | 28 فروردين 1397 ساعت 18:55 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر 5- شهرداری تبریز 2

لیگ یک/ قدرت‌نمایی وینکو در سیرجان

گل گهرسیرجان با پیروزی پرگل در هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول به امتیاز 49 رسید .

لیگ یک/ قدرت‌نمایی وینکو در سیرجان

به گزارش " ورزش سه" گل گهر سیرجان که تا قبل از هفته سی و دوم با 46 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشت امروز موفق شد در یک بازی پرگل شهرداری تبریز را از پیش رو برداشته و در هفته های حساس پایانی به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند. یاران ویانکو بگوویچ در بازی امروز در سیرجان میزبان تیم شهرداری تبریز بودند و موفق شدند با زدن 5 گل به یک پیروزی پرگل دست یابند. گل گهر هرچند شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما با این نتیجه این تیم در میان تیم های بالای جدول در هفته های پایانی قرار خواهد گرفت.


در بازی امروز گل گهر ، محسن طرحانی، اصغر صغیری، سجاد اژدر، مهرداد آوخ و مهدی دغاغله گلزنی کردند و دو گل شهرداری تبریز توسط رضا نجاری و هر دو گل از روی ضربات پنالتی به دست آمد. گل گهر با این 5 گلی که امروز به ثمر رساند تعداد گل هایش در این فصل را به عدد 44 رساند و این تیم با این تعداد گل زده چهارمین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد. مهرداد آوخ، سجاد اژدر و اصغر صغیری سه مهاجم گلزن تیم گل گهر هستند که در این بازی نیز سه  گل از 5 گل تیمشان را به ثمررساندند. مهرداد آوخ که در نیم فصل اول در بادران بازی می کرد در نیم فصل دوم به گل گهر پیوست و برای این تیم تا امروز 5 گل به ثمر رسانده است.


گل گهر سیرجان با این برد پرگل به امتیاز 49 رسید اما نتایج خوبی که تیم های بالانشین گرفتند باعث شد تا این تیم با وجود این برد کماکان در رتبه هشتم جدول باقی بماند. گل گهر در دو هفته باقیمانده با تیم های برق جدید شیراز و شهرداری ماهشهر بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها