کد خبر : 1518265 | 28 فروردين 1397 ساعت 21:42 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بازیکن لوانته به الاتحاد عربستان!

فهد المولد بدون انجام بازی برای تیم لوانته، فصل بعد به الاتحاد عربستان باز می گردد.

به گزارش “ورزش سه” چندی پیش و طبق قراردادی جنجالی بین وزارت ورزش عربستان و لالیگای اسپانیا، ۹ بازیکن تیم ملی عربستان برای کسب تجربه بیشتر به اسپانیا مهاجرت کرده و به تیم‌های مختلف لالیگایی پیوستند. انتقالی که هیچ سرانجامی نداشت و با شکستی بزرگ مواجه شد.


حال روزنامه مارکا خبر داده است فهد المولد، یکی از این بازیکنان که با ترک الاتحاد به لوانته اسپانیا پیوسته بود به عربستان بازگشته و دیگر در تمرینات تیم باشگاهی خود شرکت نمی‌‌کند. المولد روز جمعه با کسب اجازه از باشگاهش به عربستان سفر کرده و از حضور در تمرینات لوانته سر باز می‌زند.


اما در ادامه رسانه‌های عربستانی از حضور این بازیکن در ریاض و برگزاری جلسه با ترکی آل‌شیخ خبر دادند. مولد در این جلسه از تمایلش برای بازگشت به الاتحاد خبر داده و در ادامه وزیر ورزش عربستان طبق وعده‌ای به وی اعلام کرده است مقدمات بازگشت این بازیکن به کشورش بعد از جام‌جهانی و در فصل آتی مسابقات لیگ عربستان را فراهم می‌کند.


حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار دیگر بازیکنان عربستانی حاضر در لالیگا هست و آیا این بازیکنان هم مانند فهد المولد تمایل به بازگشت نشان می‌دهند و یا نیمکت‌نشینی محض در لالیگا را تحمل می‌کنند.


او یکی از بازیکنان تیم ملی عربستان در جام جهانی خواهد بود و ٤١ بازی و ١٠ گل نیز در کارنامه ملی او وجود دارد.

 

1296650

دیدگاه‌ها