کد خبر : 1518285 | 29 فروردين 1397 ساعت 01:11 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل اینتر برابر کالیاری

اینتر میلان در دیداری خانگی با نتیجه 4-0 کالیاری را شکست داد و به رتبه سوم جدول سری آ صعود کرد.

پیروزی پرگل اینتر برابر کالیاری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچا اسپالتی که در دو دیدار قبلی موفق به گلزنی نشده بودند، در دیدار امشب برابر کالیاری نمایش متفاوتی داشتند و توانستند به یک پیروزی پر گل برسند.

اینتری ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه 3 به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه کالیاری بود که ارسال کانسلو به دهانه دروازه، بدون اینکه به بازیکنی برخورد کند، وارد دروازه شد و گل اول اینتر شکل گرفت.

برتری اینتری ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم صاحب چند موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

این برتری تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد اما ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

اما در ابتدای نیمه دوم، اینتری ها توانستند به گل دوم برسند.  در دقیقه 49 بود که پاس پشت پای دیدنی از رافینیا، در مقابل دروازه به ایکاردی رسید و او هم با یک شوت محکم، حساب کار را 2-0 کرد.

بعد از این گل بازیکنان میهمان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه اینتر ایجاد کردند اما این اینتر بود که در دقیقه 60 به گل سوم رسید. مارسلو بروزویچ که روی پاس ایکاردی در محوطه جریمه کالیاری صاحب توپ شده بود، با یک شوت دقیق و حساب شده توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

زدن گل سوم هم باعث نشد تا اینتری ها توپ و میدان را به حریف بسپارند و باز هم این شاگردان اسپالتی بودند که می توانستند به گل های بعدی برسند؛ اتفاقی که سرانجام در دقیقه 90 رخ داد.

روی یک ضربه آزاد بود که پاس بروزویچ پشت محوطه جریمه به پریشیچ رسید و او هم با یک ضربه محکم و حساب شده، گل چهارم را به نام خود کرد تا اینتر به یک پیروزی شیرین و روحیه بخش برسد.

دیدگاه‌ها