کد خبر : 1518350 | 29 فروردين 1397 ساعت 11:10 | 165.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد پیگیر قراردادی که قرار بود پاره شود!

سروش رفیعی؛ خطری متوجه پرسپولیس نیست

ماجرای سروش رفیعی و فولادخوزستان سه فصل بعد از جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان اهوازی دوباره خبر مهم رسانه‌های ایرانی است.

سروش رفیعی؛ خطری متوجه پرسپولیس نیست

به گزارش ورزش سه، رفیعی که مدت‌هاست از جمع بازیکنان فولاد بیرون آمده حالا باید پاسخگوی قراردادی باشد که پیش از سرباز شدن و در زمان مدیریت سیف الله دهکردی با باشگاه فولاد امضا کرد اما آن را به ثبت نرساند. فولاد که قصد حفظ رفیعی را داشت در فصلی که با ابطال کارت های پایان خدمت سرنوشت سروش رفیعی تغییر کرد با او برای تمدید قرارداد توافق کرده بود اما پس از مشخص شدن این مساله که سروش باید فولاد را به مقصد تراکتور ترک کند او از مدیریت فولاد خواست تا قرارداد را ابطال کنند و مدیر باشگاه نیز به وی قول داد که این قرارداد را پاره خواهد کرد.


استدلال این بازیکن برای جدایی از فولاد این بود که بعد از دو فصل حضور در تراکتور دیگر نمی‌تواند به اهواز برگردد و باید آینده خود را در تیم دیگری جستجو کند و باتوجه به اینکه توافق به ثبت نرسیده بود، می شد روی قول مدیرعامل فولاد حساب کرد. با این حال با تغییر مدیریت در این باشگاه مدیریت جدید تصمیم گرفت روی قراردادی که امضای رفیعی را پای خود دارد دست به شکایت بزند. آنها این کار را انجام داده تا پرونده به کمیسیون تعیین وضعیت رفته و آنها بازیکن ایرانی الخور را مطلع کرده اند و او نیز وکیلی را برای پیگیری به فدراسیون فرستاده است. 


امروز همچنین در خبرها آمده بود که مساله رفیعی شبیه به موضوع مهدی طارمی است و ممکن است با مقصر شناخته شدن او پرسپولیس هم مورد تنبیه قرار بگیرد که این مساله از سوی رئیس کمیته تعیین وضعیت تکذیب شده است و یکی دیگر از اعضای کمیته انضباطی نیز در گفت‌وگو با ورزش سه تاکید کرد اگر باشگاه فولاد برنده این دعوی شود، جرائم (احتمالا مالی) متوجه بازیکن خواهد بود. البته ظاهرا خود رفیعی هم شکایت متقابلی را از باشگاه فولاد انجام داده و در صدد دریافت غرامت از این باشگاه خوزستانی است. 


رفیعی که در حال حاضر عضو تیم الخور قطر است به دلیل زندگی در این کشور نمی تواند در ایران حضور داشته باشد و برخلاف پرونده های قبلی کار را به وکیل خود سپرده و منتظر تعیین تکلیف این شکایت است.

دیدگاه‌ها