کد خبر : 1518410 | 29 فروردين 1397 ساعت 15:49 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

کاکا:

در رئال مورینیو هویت خودم را از دست دادم

کاکا، ستاره برزیلی، بهترین روزهای فوتبال خود را در میلان پشت سر گذاشت و سال 2009 به پیشنهاد رئال پاسخ مثبت داد.

در رئال مورینیو هویت خودم را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، او در آغاز دوره دوم ریاست پرز بر رئال، با رقمی بالغ بر 60 میلیون یورو به جمع کهکشانی ها پیوست تا در کنار دیگر خریدهای بزرگ این باشگاه مثل رونالدو، ژابی و بنزما، رئالی رویایی را تشکیل دهد اما 4 فصل حضور او در مادرید، با مصدومیت های متعدد و نیمکت نشینی همراه بود و در نهایت سال 2013 به میلان بازگشت.

 

 

1296809

 

 

کاکا در مصاحبه جدید خود و در رابطه با دوران حضورش در رئال گفت:« سال 2009 پیشنهاد رئال را پذیرفتم ولی آنجا فوتبالم کاملا ویران شد و نتوانستم همان بازیکن میلان باشم. هویت خودم را کاملا از دست داده بودم.

بین من و مورینیو همواره احترامی متقابل وجود داشت ولی با او راحت نبودم. زمانی که فکر می کردم در ترکیب ثابت خواهم بود، در لیست ذخیره ها قرار می گرفتم و هرگز فرصت لازم به من داده نشد. نمی توانستم توانایی های واقعی ام را زیر نظر مورینیو نشان دهم.

خوب تمرین می کردم و در تمرینات سختکوش بودم ولی هرگز اطمینان لازم را از مربی دریافت نکردم. دیگر به این نتیجه رسیده بودم که نمی توانم با مورینیو کار کنم. وقتی از رئال جدا شدم، او پیغامی برای من فرستاد و گفت که من یکی از حرفه ای ترین بازیکنانی بوده ام که با وی کار کرده ام. این تنها اتفاق خوشحال کننده بین ما بود.»

 

لازم به ذکر است که کاکا اخیرا در اورلاندو از فوتبال خداحافظی کرد.

 

دیدگاه‌ها