کد خبر : 1518421 | 29 فروردين 1397 ساعت 16:30 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت طارمی و علیپور همچنان ادامه دارد

شوتزن‌ترین بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان چه کسی بود؟

دو مهاجم سابق و فعلی تیم پرسپولیس این روزها به عنوان یکی از شوتزن ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان محسوب می شوند. علی علیپور بین بازیکنان تیم های ایرانی عنوان بهترین شوتزن را به خود اختصاص داده است.

شوتزن‌ترین بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان چه کسی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز به پایان می رسد و در قسمت شوتزن‌ترین بازیکنان، علی علیپور یکی از نفراتی است که در رده های بالایی قرار دارد. 


علیپور که برای پرسپولیسی ها به میدان رفت و سه گل نیز برای این تیم به ثمر رساند در شش دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان موفق شد 16 شوت روانه دروازه حریفان کند و در میان بازیکنان تیم های ایرانی بهترین آمار را به خود اختصاص دهد. 

 

1296815


نکته جالب در این باره اینکه مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیسی ها که این روزها برای تیم الغرافه قطر به میدان می رود از جمله بازیکنان شوتزن در این رقابت ها محسوب می شود و به مانند علی علیپور 19 بار با شوت های خود دروازه رقبا را با خطر روبرو کرد. 


بغداد بونجاح و مارکوس برگ، مهاجمان دو تیم السد قطر و العین امارات تاکنون توانستند بیشترین شوت را به سوی دروازه ها روانه کنند. این دو مهاجم 23 شوت را در کارنامه امسال خود به ثبت رساندند.

دیدگاه‌ها