کد خبر : 1518436 | 29 فروردين 1397 ساعت 16:35 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

تن‌کاته: می توانیم به یک هشتم نهایی صعود کنیم

الجزیره امارات توانایی شکست پرسپولیس را دارد

سرمربی هلندی تیم الجزیره امارات می گوید این تیم می تواند با برطرف کردن ضعف خود در خط دفاعی از سد پرسپولیس بگذرد.

الجزیره امارات توانایی شکست پرسپولیس را دارد

به گزارش "ورزش سه"، هنک تن کاته، سرمربی هلندی تیم الجزیره امارات پس از هم گروهی با تیم پرسپولیس در مصاحبه ای راجع به تیم خود و دیدار با سرخ پوشان به صحبت پرداخت. او گفت: تیم ما این توانایی را دارد تا بتواند پرسپولیس را شکست دهد. من به بازیکنانم کاملا اعتقاد دارم. بازی های تیم ایرانی را دیده ام و به همین دلیل معتقدم ما می توانیم از سد این تیم بگذریم. 


او درباره شکست این تیم در دیدار برابر الاهلی گفت: فکر می کنم نتیجه ای که در این بازی به دست آمد اصلا عادلانه نبود چرا که در غیر این صورت الجزیره باید با چهار گل به پیروزی می رسید در این بازی فرصت های گلزنی بسیاری را از دست دادیم. بهرحال در فوتبال دو قانون وجود دارد قانون اول ساختن موقعیت گل و قانون دوم نیز گل کردن آن موقعیت ها که ما در اجرای اصل دوم ضعیف بودیم.  


او در این باره ادامه داد: از دست دادن فرصت ها من را ناراحت می کند ما روی دو اشتباه خط دفاعی دو گل دریافت کردیم. ما در جامی بازی می کنیم که کیفیت فنی بالایی دارد و به همین دلیل باید ایرادات خود را برطرف کنیم. از طرفی بازیکنان جوان بسیار خوبی در تیم ما حضور دارند و ما با کمک آنها سعی می کنیم تاریخ سازی کنیم و الجزیره را به دور یک هشتم نهایی هدایت کنیم.

دیدگاه‌ها