کد خبر : 1518451 | 29 فروردين 1397 ساعت 18:30 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

عموری: رقابت من و آساموا، تیم را قوی کرد

عمر عبدالرحمن و آساموا جیان به هم رسیدند

یکی از ستاره های فوتبال آسیا می گوید تلاش من برای رسیدن به آمار آساموا جیان باعث شد تا العین سود ببرد و بتواند قدرتمندتر از قبل شود.

عمر عبدالرحمن و آساموا جیان به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمن پس از صعود تیم العین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت. او درباره مساوی شدن آمار بازی وی و بازیکن مطرح و سابق العینی ها گفت: خیلی خوشحالم که آمارم در تیم العین با بازیکن بزرگ این تیم یعنی آساموا جیان مساوی شد. من هم از این افتخار به مانند هر بازیکنی خوشحال هستم. این تلاش برای رسیدن به رکورد جیان در نهایت به نفع باشگاه نیز تمام شده است و حضور 4 بازیکن در بین نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل در امارات نشان می دهد چقدر تیم قدرتمندی داریم. 


او در رابطه با انتخاب بهترین های فوتبال امارات گفت: بازیکنان ما استحقاق دارند بهترین عناوین را به دست بیاورند. دستکش طلایی لیگ باید به خالد عیسی، گلر العین برسد و یا عنوان بهترین بازیکن اماراتی لیگ حق رعیان یسلم است. او در این فصل بسیار قوی ظاهر شد و نشان داد یک فوتبالیست قوی در فوتبال امارات در حال رشد است. 


عموری در این رابطه ادامه داد: البته در حق برخی از بازیکنان ما نیز بی عدالتی شد. بازیکنانی نظیر برادرم محمد عبدالرحمن و یا احمد برمان که عملکرد فوق العاده ای داشتند و باید در لیست نامزدهای عنوان دریافت بهترین بازیکن قرار می گرفتند چرا که کاملا استحقاق این موضوع را داشتند.

دیدگاه‌ها