کد خبر : 1518773 | 31 فروردين 1397 ساعت 14:53 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار سورپرایز جلالی؛

بحران پیکان در پست هافبک هجومی مقابل آبی‌ها

تیم فوتبال پیکان در دیدار برابر استقلال با بحران در پست هافبک تهاجمی روبرو شده و مجید جلالی باید چاره ای برای این مشکل بیاندیشد.

بحران پیکان در پست هافبک هجومی مقابل آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در نیم فصل اول بختیار رحمانی و صادق بارانی را در پست هافبک تهاجمی در اختیار داشت، در پایان نیم فصل و به دلیل نمایش های خوبی که ابوالفضل ابراهیمی در ترکیب آبی پوشان پیکانی داشت، مجید جلالی با خروج بختیار و ملحق شدنش به ذوب آهن موافقت کرد، تا با اضافه شدن شاهین ثاقبی از سپاهان، در ادامه مسابقات  خلا ای در این پست احساس نکند.


اما چند هفته پس از این اتفاقات، ابوالفضل ابراهیمی با مصدومیتی طولانی مدت مواجه شد و در دو دیدار باقی مانده نمی تواند شاگردان مجید جلالی را همراهی کند.


 در سوی دیگر شاهین ثاقبی که در نیم فصل دوم برای تقویت بخش تهاجمی پیکانی ها وارد شده بود، با مصدومیتی که در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز از ناحیه مچ پا مواجه شد، هنوز نتوانسته به ترکیب بازگردد. این بازیکن در دیدار گذشته پیکانی ها قرار بود در فهرست بازیکنان مجید جلالی قرار داشته باشد، اما در تمرینات بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد تا او هم مانند ابراهیمی دو بازی باقی مانده فصل را از دست بدهد.


در این میان اخراج صادق بارانی که در دیدار برابر استقلال خوزستان رخ داد، شرایط را برای جلالی و تیمش که برای کسب سهمیه آسیایی دیدار حساسی برابر شاگردان شفر پیش رو دارند، سخت تر هم کرد؛ اخراجی که پیکانی ها اعتقاد دارند اشتباه بوده و داور به اشتباه هافبک تهاجمی آنها را اخراج کرده است.


جلالی در بازی های گذشته برای جبران این مشکل، هرازچند گاهی از مهدی شیری در پست هافبک تدافعی بهره برد تا بازیکنان دیگر را یک پست جلوتر بفرستد.


حالا باید منتظر باشیم و ببینیم در دیدار برابر استقلال که سه امتیاز آن می تواند پیکانی ها را بسیار امیدوار به کسب سهیه آسیایی کند و جلالی بی شک تیمش را برای سه امتیاز راهی میدان خواهد کرد، چه تصمیماتی برای جایگزینی نفراتی خواهد گرفت که به دلایل مختلف نمی توانند پیکان را همراهی کنند.

دیدگاه‌ها