کد خبر : 1518799 | 31 فروردين 1397 ساعت 18:14 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی – سپاهان؛ اکشن با پایان تلخ؟

عبدالله ویسی این هفته بار دیگر مقابل تیم سپاهان قرار می گیرد تا برای بقاء در لیگ برتر، تیم سابقش را شکست دهد.

ویسی – سپاهان؛ اکشن با پایان تلخ؟

به گزارش “ورزش سه”، در هفته بیست و نهم لیگ برتر عبدالله ویسی و استقلال خوزستان میزبان سپاهان خواهند بود. ویسی که در انتهای جدول شرایط سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد، نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد تا بتواند با کسب یک تساوی در بازی هفته آخر خود مقابل صنعت نفت آبادان مانع از سقوط تیمش شود.


دیدار دو تیم در بازی رفت حواشی زیادی به دنبال داشت تا جایی که ویسی بعد از پایان بازی بدون حضور در نشست خبری، مستقیماً به فرودگاه رفت. تقابل ویسی با هواداران سپاهان از دقیقه یک بازی دچار تشنج شد و تیفوسی های سپاهان با فحاشی به سرمربی سابق خود باعث دلخوری شدید او شدند.


نیمه اول آن بازی بدون گل به پایان رسید و برخی بازیکنان سپاهان که تجربه همکاری با ویسی را داشتند، به رختکن استقلال خوزستان رفتند تا از سرمربی سابق خود دلجویی کنند. نیمه دوم با گلزنی جلال الدین علیمحمدی در دقیقه 73 دنبال شد اما وحید مردانی که به همراه یونس دلفی در آن زمان به تازگی در تیم ملی جوانان درخشیده بود، در دقیقه 89 بازی را به تساوی کشاند تا مشت های گره شده ویسی پاسخ هواداران سپاهان باشد.


بی شک شرایط استقلال خوزستان و نیاز این تیم به سه امتیاز بازی آنقدر حیاتی و تعیین کننده است که ویسی و شاگردانش با فراموشی اتفاقات بازی رفت تنها به دنبال برد در این بازی باشند. حالا باید منتظر ماند و دید این بازی جنبه انتقامی به خود خواهد گرفت یا شاهد یک اکشن با پایانی تلخ برای آبی های خوزستان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها