کد خبر : 1518805 | 31 فروردين 1397 ساعت 18:24 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادای احترام سرمربی چلسی به آرسن ونگر

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است ونگر تاثیر زیادی در دنیای فوتبال داشته است.

ادای احترام سرمربی چلسی به آرسن ونگر

 

به گزارش "ورزش سه"، ونگر امروز اعلام کرد در پایان فصل از آرسنال جدا خواهد شد و کونته نیز مانند دیگران به ستایش این سرمربی فرانسوی پرداخته است.

 

خداحافظی ونگر از آرسنال: "ونگر نه تنها از سوی هواداران آرسنال بلکه از سوی تمام جهان فوتبال مستحق احترام زیادی است. ما در مورد یکی از بهترین سرمربیان در جهان با رزومه ای فوق العاده عالی صحبت می کنیم. در آینده ادامه حضور یک سرمربی برای مدت ها در یک باشگاه بسیار دشوار خواهد بود.

 

1297129

 

در گذشته، شما می توانستید یک داستان مانند ونگر یا داستان فرگوسن داشته باشید اما حالا شما باید در امروز زندگی کنید. ونگر یکی از مربیانی بود که تاثیر زیادی در فوتبال داشته است.

 

ماندن در یک تیم برای چنین مدت طولانی آسان نیست و برای خودم تصور اینکه 22 سال در یک تیم باقی بمانم بسیار دشوار است زیرا باید شرایطی مناسب را احساس کنید تا به مدت زمان طولانی با یک باشگاه کار کنید."

 

امکان کسب سهمیه: "فاصله زیادی بین ما و تاتنهام وجود دارد زیرا تنها 5 بازی باقیمانده و ما 4 امتیاز از حریف عقب هستیم. کسب سهمیه برای چلسی به نتایج دیگر تیم ها بستگی دارد اما در عین حال ما باید سعی کنیم 3 امتیاز همه بازی ها را کسب کنیم.

 

ما باید انگیزه زیادی برای پایان دادن به فصل به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. ما این فرصت را داریم که در ومبلی بازی کرده در برابر ساوتهمپتون به پیروزی برسیم تا برای دومین بار متوالی به فینال راه یابیم."

دیدگاه‌ها