کد خبر : 1518816 | 31 فروردين 1397 ساعت 18:30 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهریار و عبور از فیروز

سایپا – گسترش فولاد؛ انتقام، نایب قهرمانی و آسیا

شاگردان علی دایی این هفته میزبان گسترش فولاد تبریز خواهند بود و در صورت برتری مقابل این تیم می توانند یک گام دیگر به نایب قهرمانی لیگ هفدهم نزدیک شوند.

سایپا – گسترش فولاد؛ انتقام، نایب قهرمانی و آسیا 

به گزارش "ورزش سه"، سایپایی ها در هفته بیست و نهم میزبان گسترش فولادی خواهند بود که در بازی رفت با نتیجه عجیب 3 بر یک مغلوب این تیم شدند. در آن دیدار سامان نریمان جهان در کمتر از 20 دقیقه هت تریک کرد تا تک گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی در دقیقه 89 هم نتواند مانع از شکست سنگین نارنجی پوشان شود. 


سایپایی ها در نیم فصل دوم فوق العاده بوده اند و با کسب 27 امتیاز از 13 بازی تیم سوم دور برگشت هستند. آنها در 4 دیدار اخیر خود مقابل فولاد، پرسپولیس، نفت تهران و سیاه جامگان موفق به کسب 4 برد متوالی شده اند و حالا می خواهند با برتری برابر این تیم تبریزی، هم انتقام بازی رفت را بگیرند و هم با نزدیک شدن به کسب عنوان نایب قهرمانی، حضور خود را در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا مسجل کنند.


علی دایی که پیش از این با قهرمانی به همراه همین تیم سایپا در لیگ برتر و با قهرمانی تیم های پرسپولیس و صبا در جام حذفی راهی لیگ قهرمانان آسیا شد، این بار نیز به دنبال این است تا بتواند به همراه نارنجی پوشان یک بار دیگر مزه حضور در این بازی ها را بچشد. آنها برای این کار باید خود را به رده دوم جدول رده بندی برسانند و برای عملی شدن این اتفاق مهم، شاگردان شهریار می بایست ماموریت عبور از فیروز را رقم بزنند. 


دایی امیدوار است با درخشش این زوج طلایی ترابی – قلی زاده، ضمن انتقام شکست 3 بر یک در بازی رفت، با کسب یک برد دیگر نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را قطعی کند.

دیدگاه‌ها