کد خبر : 1518895 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 10:11 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفت به دنبال معجزه لیگ دهم

نفت تهران حالا مدعی اصلی سقوط به لیگ آزادگان محسوب می شود.

نفت به دنبال معجزه لیگ دهم

به گزارش "ورزش سه"، البته این اولین بار نیست که آن ها این شرایط را تجربه می کنند. هفت فصل قبل آن ها با حسین فرکی در این مسابقات حاضر شدند و اولین دوره حضور در سطح اول فوتبال ایران را تجربه می کردند اما اوضاع آن طور که باید برایشان پیش نرفت تا این که هفته های پایانی را فانوس به دست سپری کردند.

 

4 هفته مانده به اتمام لیگ، نفت با 5 گل از پرسپولیس شکست خورد. دو بازی بعد را هم باخت اما در هفته آخر به شکلی دراماتیک شاهین بوشهر را مغلوب کردند و با قرارگیری در رده سیزدهم، از سقوط گریختند.

 

آن فصل پاس همدان، پیکان و استیل آذین به لیگ آزادگان رفتند و راه آهن، شاهین بوشهر و نفت تهران در هفته پایانی در لیگ برتر ماندنی شدند.

 

حالا بار دیگر نفت در وضعیت اضطرار قرار دارد و یکی از بحرانی ترین دوره های تاریخش را سپری می کند. تغییر پیاپی مالکیت، مربی و بازیکنان سبب شد تا آن ها وضعیت خوبی نداشته باشند و حالا با 2 امتیاز در رده پانزدهم هستند.

 

نفتی ها برای فرار از سقوط، باید 2 بازی پایانی را ببرند و امیدوار به شکست رقبا باشند. شاگردان افاضلی این هفته با پارس جنوبی دیدار می کنند و هفته بعد به مصاف ذوب آهن می روند.

دیدگاه‌ها