کد خبر : 1518917 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 11:11 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

صف طولانی برای خرید بلیت قهرمانی AEK

در انتظار شکستن طلسم 24 ساله آتنی ها با شجاعی

رقابت های هفته بیست و هشتم سوپرلیگ یونان در حالی فردا شب به صورت هم زمان برگزار می شود که صدرنشین حال حاضر در انتظار شکست طلسم ناکامی ها با ستاره ایرانی است.

به گزارش "ورزش سه"، 24 سال از آخرین قهرمانی AEK در سوپرلیگ یونان می گذرد، سال های طولانی که طلسم عجیبی را برای این باشگاه محبوب و پرطرفدار شهر آتن در راه کسب افتخار جدید رقم زد تا این که مانوئل خیمنز اسپانیایی با تیم شایسته ای که دور هم جمع کرد تنها یک گام با شکستن این طلسم فاصله دارد.


خرید مسعود شجاعی در نقل و انتقالات زمستانی و اعطای پیراهن شماره 24 به این ستاره ایرانی نشان می داد که سران باشگاه و طرفداران حساب خاصی روی درخشش مغز متفکر ایرانی باز کرده اند بلکه به آرزوی دیرینه خود برسند. آرزویی که حالا تنها یک گام با آن فاصله دارند که این گام در جدال خانگی فرداشب می تواند برداشته شود.

 

1297229

 

1297209


AEK فردا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان لوادیاکوس خواهد بود که در این بازی شجاعی و رفقایش تنها به یک امتیاز نیاز دارند تا دو هفته قبل از پایان فصل جشن قهرمانی به راه بیاندازد از همین رو طرفداران این تیم برای حضور در ورزشگاه و خرید بلیت های این بازی از دیروز صف های بلندی در مقابل گیشه های اعلام شده برای پیش فروش بلیت ها تشکیل داده اند تا از بی تابی خود برای حضور در جشن قهرمانی پرده برداری کنند.


اتفاقی که به سوژه اصلی رسانه های امروز یونان تبدیل شد تا آنها از این اقدام طرفداران آتنی به عنوان جالب ترین اتفاق در مسیر معرفی قهرمان فصل جنجالی فوتبال یونان نام ببرند.

 

1297208

 

1297210

 

1297211

دیدگاه‌ها