کد خبر : 1518944 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 13:24 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم متوجه حساسیت بازی‌ها شده‌اند

ویسی: خوزستان می‌تواند 5 سهمیه داشته باشد

ویسی می گوید که تمام تمرکزش روی بازی با سپاهان و حفظ تیم در لیگ برتر است.

ویسی: خوزستان می‌تواند 5 سهمیه داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری تیمش پیش از دیدار برابر سپاهان اظهار داشت: بازی ویژه و خاصی برای فوتبال خوزستان است.

 

جایگاه هر دو تیم اینجا نیست و امیدوارم با بازی خوب و جوانمردانه نتیجه بگیریم. بازیکنانم حساسیت بازی‌ها را فهمیدند. باید در بازی فردا تمرکز داشته باشند تا سهمیه استان را حفظ کنند.


ویسی با اشاره به حساسیت بازی ها در دو هفته پایانی و اینکه در مقابل تیم سابق خود قرار گرفته، افزود: نمی‌دانیم اوضاع و احوال چگونه می‌شود. نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم. تمرکزمان روی بازی با سپاهان است تا تیم را نگه داریم. مصدوم تا دل‌تان بخواهد داریم. تمام بازیکنان‌مان از گلر تا بازیکن مصدوم شدند. برای بازی فردا ۵ مصدوم داریم. از کمیته داوران هم می‌خواهم مواظب بازی‌ها باشند. باید خیلی مراقب باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود. به خصوص در لیگ یک این حساسیت بیش‌تر است.


وی در مورد اینکه فوتبال خوزستان پتانسیل بالایی دارد، عنوان کرد: فوتبال خوزستان به قدری قوی است که می‌تواند ۵ تیم داشته باشد. اما فقط داشتن تیم کافی نیست. باید از این تیم‌ها حمایت شود تا آسیب نبینند. امیدوارم اتفاقاتی که امسال برای ما افتاد سال‌های آینده برای تیم‌های خوزستان تکرار نشود.

دیدگاه‌ها