کد خبر : 1518956 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 13:08 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با این همه مهره باید نتیجه می‌گرفت

مرفاوی: شفر ضعف بدنی تیم منصوریان را حل کرد

سرمربی اسبق استقلال می گوید چون کسی شناختی از شفر نداشت در اوایل حضورش ابهام هایی در مورد نتیجه گرفتن او وجود داشت.

مرفاوی: شفر ضعف بدنی تیم منصوریان را حل کرد

صمد مرفاوی در این باره به "ورزش سه" گفت: موقعی که ایشان به استقلال آمدند شرایط خوب نبود و کسی شناختی از شفر نداشت چون یکی دو سال کار نکرده بود. برای همه شرایط حضور او مبهم بود و چون استقلال چند سال قبل با سرمربی آلمانی موفق نبود برای همه مبهم بود که آیا نتیجه می گیرد یا نه.


او ادامه داد: استقلال تیم پرمهره ای هست که بازیکنان زیادی دارد، طبیعی بود اگر مربی بتواند ضعف های استقلال را بر طرف کند می تواند نتیجه بگیرد که دقیقا شفر ایرادهای تیم را فهمید و دقیقا متوجه شد بدن بازیکنان مشکل دارد.


سرمربی اسبق استقلال در مورد ضعف بدنی بازیکنان این تیم در زمان حضور منصوریان می گوید: من نمی توانم بگویم ولی نوع فوتبالی که استقلال بازی می کرد، می گفتند مالکانه است که نیاز دارد بازیکن توان بالایی داشته باشد که هم خوب حمله کند و هم خوب دفاع کند. استقلال در زمان منصوریان از نظر بدنی کم می آورد و بیشتر در نیمه دوم گل دریافت می کرد. آقای شفر روی این مساله کار کرد و با توجه به توان بالای فنی بازیکنان تفکرات خود را در استقلال پیاده کرد.


مرفاوی در مورد بازی فردا استقلال برابر پیکان گفت: پیکان تیمی است که اصول دفاعی را خوب رعایت می کند و سعی می کند از موقعیت کم به گل برسد. جوان های با انگیزه ای دارد که در کنار با تجربه ها تیم خوبی را درست کرده اند. استقلال باید خوب حریف را کنترل کند تا بتواند ضمن دفاع کردن خوب در حمله مثمر ثمر باشد.
او در پایان گفت: استقلال بازیکنان زیادی دارد و دست مربی باز است چون با تعویض ها می تواند بازی را عوض کند ولی پیکان این شرایط را ندارد و اگر هم آقای جلالی بخواهد تعویض کند، باید روی بازیکنان جوانش حساب کند که موضوع برتری استقلال است.

دیدگاه‌ها