کد خبر : 1519020 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 17:01 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسیح باانگیزه ترین گسترشی مقابل سایپا!

مدافع گسترش که سابقه پوشیدن پیراهن تیم سایپا را دارد می‌گوید در دیدار با سایپا با پیروزی گسترش خاطراتش را مرور خواهد کرد.

مسیح باانگیزه ترین گسترشی مقابل سایپا!

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی مدافع میانی تیم فوتبال گسترش فولاد که سابقه پوشیدن پیراهن نارنجی‌پوشان را دارد در مورد مسابقه با سایپا می‌گوید: یادش بخیر زمانی که در سایپا بازی می‌کردم. این تیم یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ است و ساختار خوبی دارد. خاطرات خوبی در زمان حضورم در این تیم دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که این خاطرات با پیروزی گسترش فولاد شیرین‌تر و ماندگارتر شود.

 

او درباره عملکرد گسترش در فصل هفدهم هم اضافه کرد: گسترش در ابتدای فصل فراز و نشیب‌های بسیاری داشت اما با آمدن آقافیروز و اضافه شدن مصدومان روز به روز به  شرایط مناسب و نتیجه‌گیری دست پیدا کرد و توانست روزهای بد اول فصل را جبران کند.

از زاهدی در مورد عملکرد خودش سوال می‌کنیم که او اینطور پاسخ می‌دهد: نمی‌توانم با قاطعیت بگویم که عملکرد خوبی داشتم اما در این فصل هر چه در توان داشتم برای گسترش گذاشته‌ام. البته آقای کریمی هم با اعتمادشان و استفاده من در هر بازی نشان دادند که از عملکردم رضایت دارند. همانطور که تیمی که گل نمی‌زند همه نگاه‌ها و حرف‌وحدیث‌ها سمت مهاجمان می‌رود، اگر تیمی گلی دریافت کند عملکرد مدافعان زیرسوال می‌رود. شاید باورتان نشود ولی در بیشتر مواقع تقصیرها برگردن مدافعان است از همین رو باتوجه به این موضوع عملکردم را قابل قبول می‌دانم.

دیدگاه‌ها