کد خبر : 1519052 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 19:43 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش مارکوس برگ با هت‌تریک؛

قهرمانی العین در لیگ فوتبال امارات

العین موفق شد با پیروزی پُر گل مقابل النصر به‌عنوان قهرمانی لیگ فوتبال امارات دست پیدا کند.

قهرمانی العین در لیگ فوتبال امارات

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال امارات تیم صدرنشین العین از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه شباب الاهلی دبی مهمان النصر رده چهارمی بود.

 

العین که یکی از نماینده‌های امارات در لیگ قهرمانان آسیا نیز محسوب می‌شود و توانسته به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها صعود کند، امشب هم نمایش قدرتمندانه‌ای برابر النصر داشت و با سه گلی که مارکوس برگ، ستاره سوئدی‌اش در کنار تک گل ثانیه‌های پایانی احمد خلیل به ثمر رساندند، به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کند.

شاگردان زوران مامیچ با برتری برابر النصر ۵۰ امتیازی شدند تا در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ امارات و بعد از دو فصل ناکامی، به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

 

در دیگر مسابقه هفته بیست و یکم لیگ فوتبال امارات تیم رده دومی الوحده در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عجمان مغلوب شد تا ۴۳ امتیازی بماند.

در فاصله یک هفته به پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ فوتبال امارات قهرمانی العین و رتبه دوم تیم الوحده قطعی شد ولی رقابت برای قرار گرفتن در رده سوم و کسب آخرین سهمیه لیگ قهرمانان این کشور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، در هفته پایانی بین الوصل ۳۸ امتیازی و النصر ۳۶ امتیازی خواهد بود.

دیدگاه‌ها