کد خبر : 1519071 | 01 اردیبهشت 1397 ساعت 22:09 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین فینال کاپیتان اینیستا؛ پایان دوران پرافتخار

آندرس اینیستا، ستاره و کاپیتان 33 ساله بارسلونا امشب احتمالا آخرین فینال خود در لباس بارسلونا را سپری خواهد کرد.

آخرین فینال کاپیتان اینیستا؛ پایان دوران پرافتخار

به گزارش "ورزش سه"، نشریات اسپانیایی در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد به پایان رسیدن دوران اینیستا در بارسلونا منتشر کرده اند و احتمالا این خبر به زودی رسمی خواهد شد. اینیستا که از سال 2002 در تیم اصلی بارسلونا حضور پیدا کرده است، تا به حال موفق به فتح 30 عنوان معتبر با لباس بارسلونا شده و در این زمینه در کنار لیونل مسی رکورددار است. این 2 ستاره امشب می توانند با فتح کوپا دلری و لالیگای احتمالی در روزهای آتی، به رکورد 32 جام هم برسند.

 

1290214

 

کاپیتان خوش تکنیک بارسا طی این سالها موفق به زدن 56 گل در 668 مسابقه در تمامی رقابت ها شده و بعد از ژاوی دومین بازیکن پرسابقه بارسلونا به شمار می آید.

 

8 لالیگا، 5 کوپا دلری، 7 سوپرکاپ اسپانیا، 3 سوپرکاپ اروپا، 4 لیگ قهرمانان و 3 جام باشگاه های جهان، کلکسیون رنگارنگ و پرافتخار آندرس طی این 16 سال بوده و احتمالا یک کوپا دلری و لالیگا نیز به زودی به این جمع اضافه خواهد شد.

 

مقصد احتمالی اینیستا تیمی از سوپرلیگ چین خواهد بود تا یکی از پرافتخارترین ستاره های تاریخ لاروخا چه در عرصه ملی و چه در زمینه باشگاهی، اینگونه به دوران حضور خود در سطح اول فوتبال جهان خاتمه بخشد.

دیدگاه‌ها