کد خبر : 1519378 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 21:45 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

رجب‌زاده: زیاد دویدیم و بردیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نکته بازی مقابل پرسپولبس و رمز موفقیت ما این بود که بعد از اینکه گل را خوردیم به بازی برگشتیم.

رجب‌زاده: زیاد دویدیم و بردیم

به گزارش "ورزش سه" ، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی با ارزش ذوب آهن برابر پرسپولیس گفت: خدا را شکر امروز بازیکنان خیلی جاندار و مقتدر بازی کردند. البته باد هم در روند بازی دو تیم تاثیرگذار بود. نکته این بازی و رمز موفقیت این بود که بعد از اینکه گل را خوردیم به بازی برگشتیم. گل تساوی را زدیم و بعد از آن باز هم حمله کردیم و توانستیم گل برتری را هم به ثمر برسانیم.

 

کاپیتان نیمکت نشین ذوب آهن در این دیدار تصریح کرد: به نظر من تلاش بازیکنان قابل تقدیر بود و از آنها خیلی ممنون هستم. با این برد توانستیم سهمیه پلی آف آسیا را قطعی کنیم، نگاه‌مان به پیروزی در بازی بعد است تا بتوانیم سهمیه مستقیم آسیا را کسب کنیم.

 

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: بازیکنان فداکارانه بازی کردند و با دویدن زیاد مزد برتری خود را گرفتند. چه آنهایی که بیرون بودند چه بازیکنانی که در زمین حضور داشتند امروز مثل روزهای گذشته یک دل بودند تا تیم نتیجه بگیرد.آقای آذری همه تلاش خود را می‌کند تا امکانات را فراهم کند و بازیکنان و کادر فنی نیز همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام می‌دهند.

دیدگاه‌ها