کد خبر : 1519383 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 21:51 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان: پرسپولیس انتخابم است و ذوب‌آهن خانه‌ام

محسن مسلمان هنوز به درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ نداده و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است.

مسلمان: پرسپولیس انتخابم است و ذوب‌آهن خانه‌ام

به گزارش "ورزش سه"، هافبک نیمکت نشین پرسپولیس در جدال مقابل ذوب آهن نیز فرصتی برای حضور در ترکیب این تیم به دست نیاورد تا همه چیز گواه به ترک این تیم توسط او در پایان فصل بدهد.


این در حالی است که باشگاه از چندی پیش فراخوان خود به بازیکنان برای تمدید قرارداد را اعلام کرده اما 6 ستاره این تیم همچنان در این امر تعلل نشان داده اند. محسن مسلمان یکی از بازیکنانی است که انتظار می‌رفت در پایان سومین فصل حضورش در این تیم به درخواست باشگاه در شرایطی که آنها از پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستند پاسخ مثبت بدهد اما شماره 77 پرسپولیس همچنان همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است و مدعی است باشگاه درخواست شخصی به او نداده است. در سمت مقابل اما باشگاه و شخص حمیدرضا گرشاسبی بارها با حضور در تمرین از بازیکنان درخواست داشته‌اند تا با حضور در باشگاه پای میز مذاکره بنشینند و این مساله را توسط اطرافیان باشگاه به گوش مسلمان نیز رسانده‌اند.


مسلمان در پایان دیدار مقابل ذوب آهن که با شکست این تیم همراه بود در خصوص شرایط قراردادش با پرسپولیس گفت: فصل که تمام شود، قرارداد من نیز به پایان می‌رسد.


هافبک سرخپوشان که موفقیت و روزهای اوج مجددش را مدیون برانکو و باشگاه پرسپولیس است در خصوص شایعه مذاکره‌اش با سپاهان نیز گفت: اولویت اول و آخر من پرسپولیس است.


هافبک پرسپولیس که اکنون علیرغم نیمکت نشینی طولانی مدت همچنان برترین پاسور و گلساز لیگ محسوب می‌شود، در خصوص مشکلاتی که پیش از این عنوان می‌شد با مسوولان ذوب آهن به عنوان تیم سابقش دارد گفت: ذوب‌آهن خانه من بوده است. همه دیدند که هیچ اختلافی با مدیرعامل و سرمربی این تیم ندارم و چیزی در این باره وجود ندارد.

دیدگاه‌ها