کد خبر : 1519392 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 22:06 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

فن کمر دوستانه بعد از نایب قهرمانی

ضربه فنی آذری توسط مظاهری (عکس)

دروازه بان ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس تهران، شادی خود را با مدیرعامل تیمش تقسیم کرد.

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز از هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم ذوب‌آهن اصفهان در خانه به مصاف پرسپولیس تهران رفت و توانست در یک حساس و نفس‌گیر قهرمان لیگ ایران را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد. علی علیپور ابتدا قرمزپوشان تهران را در این بازی پیش انداخت اما در ادامه میلاد فخرالدینی و کی‌روش استنلی دو گل برای ذوب‌آهن به ثمر رساندند و برد شیرینی را به مربی و هواداران خود تقدیم کردند.


اما نکته جالب توجه در این مسابقه ارائه بازی بسیار هجومی از سمت شاگردان برانکو بود. قرمزپوشان که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرده بودند، مقابل حریف اصفهانی بسیار قدرتمند حاضر شدند و حملات زیادی بر روی دروازه این تیم انجام دادند که اکثر این موقعیت‌ها از سوی رشید مظاهری، گلر ملی‌پوش ذوب‌آهن دفع شد. مظاهری در این مسابقه، شوت استثنایی احمد نوراللهی را با واکنشی زیبا دفع کرد و در ادامه با شروع زیبای خود، پایه‌گذار گل اول تیمش در مقابل پرسپولیس شد.


دروازه بان خوزستانی ذوب‌آهن پس از سوت پایان مسابقه، سرمست از برد تیمش و کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر ، شادی خود را به طرز عجیبی با سعید آذری تقسیم کرد و مدیرعامل تیمش را با ضربه فن کمر، نقش بر زمین کرد.

 

1297668

 

1297669

 

1297667

 

1297666


عکس: امیر حسینی

دیدگاه‌ها