کد خبر : 1519416 | 02 اردیبهشت 1397 ساعت 23:26 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فوق‌العاده مهاجم ایرانی در الغرافه؛

الدحیل ۶ گل زد، طارمی پنالتی گل کرد

ستاره ایرانی الغرافه در شب شکست ۶ بر یک تیمش مقابل الدحیل موفق به زدن گل از روی نقطه پنالتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم السد در حضور مرتضی پورعلی‌گنجی توانست الریان را در ضربات پنالتی شکست دهد تا به فینال جام ستارگان قطر راه پیدا کند که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب دیگر دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها برگزار شد و الغرافه که مهدی طارمی را در خط حمله داشت، در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف الدحیل رفت.

 

الدحیل که با اقتدار به قهرمانی در فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ ستارگان قطر رسید، امشب هم نمایش فوق‌العاده‌ای برابر یاران طارمی داشت و با وجود اینکه نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان برده بود در نهایت به پیروزی ۶ بر یک دست پیدا کرد تا راهی فینال جام ستارگان شود.

 

1297697

 

بعد از ۶ گلی که الدحیل در مسابقه امشب به ثمر رساند، تیم الغرافه در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی با خطایی که روی مهدی طارمی شد به دست آورد که مهاجم ایرانی پشت این ضربه ایستاد و با فریب کلود امین توپ را به سمت راست دروازه زد تا در تمام رقابت‌هایی که برای الغرافه به میدان رفته موفق به گلزنی شده باشد.

 

مهدی طارمی بعد از پیوستن به الغرافه در نقل و انتقالات زمستانی، در هفت بازی لیگ ستارگان قطر ۵ گل به ثمر رساند و در ۶ مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز ۵ گل زد تا آمار فوق‌العاده‌ای در مدت زمان کم حضورش در این تیم ثبت کرده باشد.

 

1297696

دیدگاه‌ها