کد خبر : 1519496 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 10:31 | 42.3K بازدید | 1 دیدگاه

شب تلخ آقای گل‌های ایرانی در اروپا

حسرت جهانبخش و انصاری فرد سوژه رسانه‌ها

دو آقای گل ایرانی حال حاضر رقابت های اروپایی شب تلخی را سپری کردند تا جایی که حسرت آنها در راه گلزنی دوباره به سوژه اصلی رسانه های هلند و یونان تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد دو ستاره اصلی تیم ملی ایران در شبی که طرفداران آلکمار و المپیاکوس روی درخشش و گلزنی آنها حساب ویژه ای باز کرده بودند در این راه ناکام ماندند تا نه تنها شب پرحسرتی برای خود رقم بزنند بلکه دقایق تلخی نیز برای طرفداران این دو باشگاه ثبت شود.


جهانبخش آقای گل این روزهای هلند و ستاره بی چون و چرای هفته قبل آردیویسه هلند با هت تریک و دادن یک پاس گل مقابل ویتسه در دومین سال متوالی که با AZ به فینال جام حذفی هلند رسیده بود در ورزشگاه زیبا و 51 هزار نفری de kuip رتردام مقابل فاینورد نتوانست گره از مشکلات و بن بست تاکتیکی تیمش باز کند تا در رقابت با رابین وان پرسی ستاره سرشناس میزبان شکست را پذیرفته و یک بار دیگر در گام آخر برای بالا بردن جام در آخرین روزهای پوشیدن پیراهن آلکمار ناکام بماند.


چهره مغموم و ناراحت جهانبخش که نای ایستادن در پایان فینال حذفی هلند را نداشت امروز به سوژه اصلی برخی از سایت های معتبر هلندی تبدیل شد تا جایی که سایت فاکس اسپورت مدعی شد حتی هنرنمایی این بازیکن هم به داد آلکمار در فرار از شکست های زنجیره ای مقابل فاینورد نرسید تا ون دن بروم و شاگردانش برای دومین سال متوالی با شکست 3-0 در فینال دست شان از جام کوتاه بماند.

 

1297690


در کنار علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد آقای گل این روزهای سوپرلیگ یونان هم شب تلخی را سپری کرد چون با المپیاکوس در جدال حساس خارج از خانه هفته بیست و هشتم تن به شکست 1-0 داد تا عملا هم قهرمانی لیگ را از دست بدهد هم حضورش در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با توجه به برد دقایق پایانی پائوک سالونیکا به خطر بیافتد.


انصاری فرد به عنوان تک مهاجم سفید و سرخ ها در جدال با آپولون تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما هر چه زد به در بسته خورد تا با جنجال های داوری و قضاوت پرحرف و حدیث داور که از گرفتن یکی دو پنالتی محرز به سود المپیاکوس امتناع کرد، قهرمان فصل قبل با شکست 1-0 زمین را ترک و تنها جایگاه سوم را برای خود تثبیت کند، جایگاهی که این تیم را به مرحله پلی آف یورولیگ خواهد رساند تا بعد از سال ها یکه تازی و حضور در لیگ قهرمانان به عنوان نماینده اول یونان این تیم در سایه رقبای سنتی خود قرار بگیرد.

 

1297803


رسانه های یونان از جمله روزنامه گاوروس منتسب به باشگاه المپیاکوس با انتشار تصاویری از ناراحتی و حسرت خوردن ستاره ایرانی نوشت شکست با المپیا مقابل آپولون باعث شد تا کریم برای رسیدن به آقای گلی با دردسرهای زیادی روبرو شود چون این بازی فرصت طلایی برای تک مهاجم المپیاکوس بود تا گوی سبقت از پروویچ مهاجم پائوک و شریکش در صدر جدول بهترین گلزنان را برباید.

 

1297802

دیدگاه‌ها