کد خبر : 1519529 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 12:54 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی انگیزه هم داشتیم نتیجه نگرفتیم 

منوچهری: برای آبرویمان با ذوب بازی می کنیم

نفت تهران بعد از یک فصل عجیب و پردردسر سرانجام به لیگ دسته یک سقوط کرد تا لیگ هفدهم برای این تیم سازنده و قدیمی شهر تهران غم انگیز به پایان برسد.

منوچهری: برای آبرویمان با ذوب بازی می کنیم

به گزارش" ورزش سه" نفت که بعد از حضور مالک جدید و هومن افاضلی به عنوان سرمربی جان گرفته و توانسته بود خودش را تا حدودی از منطقه سقوط دور کند در چهار هفته اخیر دوباره روند سقوط را پی گرفت و در نهایت هم به لیگ دسته پایین تر افتاد. نفت روز گذشته برای زنده ماندن تا هفته آخر به یک برد نیاز داشت اما در شهر جم با سه گل از پارس جنوبی شکست خورد و رسما سقوط کرد. امین منوچهری مهاجم تیم نفت درباره سقوط این تیم گفت:« بله نفت سقوط کرد. درواقع یک کارخانه بازیکن سازی و یک تیم باشخصیت و قدیمی تهران سقوط کرد و به نظر من کسانی که نفت را به این روز انداختند مقصرند و باید پاسخگو باشند.»


او در ادامه گفت:« ما تمام تلاشمان را کردیم و تمام هدفمان این بود که تیم را نگه داریم. دنبال هیچ چیز خاصی هم نبودیم و فقط می خواستیم تیم را نجات دهیم.» مهاجم نفت تهران در این باره که بعد از چند نتیجه خوب دوباره تیم نتایج بدی گرفت اضافه کرد:« خب شوک خوبی ایجاد شده بود، مالکیت جدید و حضور آقای افاضلی اتفاق خوبی بود و ما هم دوست داشتیم به یک نفر اعتماد کنیم. اما قبل از بازی با استقلال خوزستان اتفاقاتی افتاد که خیلی به تیم و روحیه بچه ها لطمه زد.»


منوچهری در رابطه با بازی هفته آخر این تیم برابر ذوب آهن و اینکه آیا انگیزه بازی در این مسابقه را دارند یا نه گفت:« ما برای آبروی خودمان فوتبال بازی می کنیم اما واقعیت این است در این هفته ها که انگیزه زیادی هم داشتیم نتیجه نگرفتیم چه برسد به اینکه همه چیز برایمان تمام شده است.»


او با اشاره به شرایطی که نفت در این فصل داشت افزود:« من معتقدم که کمترین تقصیر را در سقوط نفت بازیکنان داشتند. حتی مهره سوزی هم کردند و آقای افاضلی که مربی بسیار خوبی است را آوردند اما نگذاشتند که او فقط به مسایل فنی تیم فکر کند و تمرکزش را گرفتند.» 


منوچهری همچنین با اشاره به شرایط مالی باشگاه هم گفت:« کاری از دست ما برنمی آید. ما حرفهایمان را زدیم و زحماتمان را هم کشیده ایم. یک جلسه هم بدون تاخیر انجام نشده اما از نظر روحی و روانی واقعا شرایط خوبی نداشتیم. مالک باشگاه آدم موجهی است، پزشک است اما خب انتظار این بود که به حرفهایشان عمل کرده و پای آن ها بایستند. الان هم اگر وجدانی وجود داشته باشد حق و حقوق بچه ها را می دهند.»


مهاجم سابق استقلال و سایپا درباره آینده خودش گفت:« من قطعا در لیگ یک بازی نخواهم کرد. در این سال ها از انتخاب هایم ضرر کرده ام اما قصد دارم اگر شرایط مهیا شود فوتبالم را در خارج از ایران ادامه بدهم.»

دیدگاه‌ها