کد خبر : 1519541 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 13:32 | 34.8K بازدید | 1 دیدگاه

عبدالحسن زارع، پورموسوی و حالا ویسی

دلفی استعدادی که باید قدرش را بدانیم

مهاجم اهل شوش استقلال خوزستان رویای بزرگی در سر دارد، او حال به دنبال حضور در فوتبال اروپاست.

دلفی استعدادی که باید قدرش را بدانیم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک ستاره هفته بیست و نهم لیگ برتر یونس دلفی پسرک ١٨ ساله اهل شوش است که موفق شد در برابر سپاهان فوق العاده عمل کند، او دو گل زد و پاس گل دیگر تیمش را داد تا با این برد تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند و وداعی با آن نداشته باشد.

 

شوش شهر کوچکی که فوتبالیست هایی چون حمید امیری، غلام امیری، عبدالحسین تمیمی، امین نیسی، حسن چنانی، عبدالهادی خنیفر، احمد عبدالله زاده، عبدالله توحیدی مهر حال استعداد دیگری را به فوتبال ایران معرفی کرده است.

 

1297849


او با کمک و هدایت عبدالحسن زارع راهی تیم نوجوانان استقلال خوزستان شد و پس از درخشش توسط سید سیروس پورموسوی به تیم بزرگسالان آمد و با حضور در لیگ برتر و رقابت های آسیایی توانست لقب جوانترین بازیکن لیگ برتر را از آن خود کند.

 

1297850

 


دلفی که کریس رونالدو را الگوی خود می داند به مانند اکثر فوتبالیست های خوزستانی از یک خانواده با بضاعت مالی ضعیف در فوتبال می درخشد و مطمئنا می تواند با ادامه درخشش پله های پیشرفت را سریع تر طی کند.

 


او روز گذشته ستاره تیمش برابر سپاهان بود و در کمبود بازیکن ویسی در خط حمله، موفق شد تا عصای دستش بشود و این بازی مرگ و زندگی به سود استقلال خوزستان تمام شود.

دیدگاه‌ها